Is er al een app uit waarmee je Nederland 1/2/3, RTL 4/5/6 etc. live kunt bekijken op je iPad ? Kan niet echt iets vinden via app store of Google......
Live zal er niet snel iets komen,vanwege rechten etc. Als NL 1 een Amerikaanse film aanschaft dan mogen zij die niet uitzenden voor iPad zonder giga-veel extra geld over te maken om ook die rechten erbij te kopen (en dan krijgen ze van de kabelaars weer minder geld etc)
Als het je om specifieke programma's gaat, dan heb voor NL1/2/3 uitzending gemist (die er volgens mij direct na uitzending opstaat) en voor RTL heb je RTL XL (maar volgens mij is dat max een week) SBS heeft niets (afaik)
Als het je om specifieke programma's gaat, dan heb voor NL1/2/3 uitzending gemist (die er volgens mij direct na uitzending opstaat) en voor RTL heb je RTL XL (maar volgens mij is dat max een week) SBS heeft niets (afaik)
Zijn die apps niet verbonden aan "aparte" voorwaarden? Bv dat je het wel moet bekijken via een ip-adres wat door hun uitgegeven is als basis voor een triple-play abbo etc.Nielson schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:39:
Er zijn meerdere televisie providers die zo'n app hebben.
Klopt, werkt vaak alleen via je thuisverbinding. Maar aangezien ts zelf ook erg weinig info geeft..Gomez12 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 20:41:
Zijn die apps niet verbonden aan "aparte" voorwaarden? Bv dat je het wel moet bekijken via een ip-adres wat door hun uitgegeven is als basis voor een triple-play abbo etc.