Tikkend geluid linker oorschelp Beats by Dr. Dre Studio

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvinnie
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Beste Tweakers, al een driekwart jaar ben ik groot van van mijn Beats by Dr. Dre Studio headset waar prachtig geluid uit komt (Al zijn daar de meningen erg over verdeeld) Maar daar gaat het nu niet over. Sinds een week of 2 is in de linker oorschelp een tikkend geluid te horen wat erg vervelend is. Wanneer ik op de fiets zit of wanneer ik de headset flink hard zet komt dit tikkende geluid naar voren.(Vooral bij muziek met veel bass erin) Het geluid is overigens ook te horen wanneer de headset uit staat.

Nu heb ik de headset al helemaal opengemaakt en nagekeken waar het geluid vandaan komt, maar wanneer de headset open is verdwijnt het geluid. (Garantie heb ik niet want ik heb hem als cadeau gehad en degene die hem heeft gegeven is het bonnetje kwijt)

Op Google heb ik ook lang gezocht en het enige resultaat was dat meer mensen er last van hebben en geen oplossing voor het probleem.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben? En zo ja heeft iemand een oplossing kunnen vinden hiervoor?

Alvast bedankt :)

[ Voor 5% gewijzigd door melvinnie op 28-05-2012 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:18

mr.paaJ

generatie cmd+z

screenshot van de betaling printen (of oldschool papieren afschrift ;)) kan ook werken.

[ Voor 27% gewijzigd door mr.paaJ op 29-05-2012 10:34 ]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-06 13:59
Ik heb hier ook last van met mijn Beats.