Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

13.3 inch laptop voor rond de 600 euro

Pagina: 1
Acties:

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36
Ik ben op zoek naar een 13.3 inch laptop voor rond de 600 euro.
Nu zijn er wel wat opties in de pricewatch maar ik kwam bij de mediamarkt de volgende laptop tegen:
packard bell easynote NX69 HR 073nl voor 495 euro.
Is dit een goede deal of zijn er nog betere aanbiedingen?

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Als 13,3 inch je enige eis is. Kijk dan naar deze Medion.

Mijn zusje heeft hem pas gekocht en ik vind het zeker bang for the buck:
pricewatch: Medion Akoya S3212 laptop

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:36
tja, maar die packard bell(waar ik trouwens helemaal niet weg van ben) heeft wel een i5 nvidia 540m en op een 13.3 inch formaat 14 inch scherm. Verder daat de accu ook nog 7-8 uur mee maar nu weet ik niet hoe die zich over een half jaar nog houd. Ook vraag ik me af hoe stevig de behuizing is in verhouding met een andere.

Kreeg trouwens net het aanbod om een dell e6220 met i5, ssd en externe dvd drive, webcam etc. voor 650 euro met 3 jaar garantie te kopen is dat een beer idee?

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maak je keuze zou ik zeggen: http://tweakers.net/price...E16Zg0hTpv-M0kJ2xELmBZlg8

Met zo weinig info kan niemand iets aangeven wat aan je 'eisen' voldoet. Wat wil je bijvoorbeeld met je laptop doen. Games spelen zoals BF3 of alleen internetten? Daar zitten grote verschillen in.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Thomzh
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
Ah, er zijn dus nog meer wensen dan alleen 13,3 inch. Als je nu zelf al niet weg bent van de PB zou ik die sowieso maar niet, zul je nooit tevreden over worden.

Dell klinkt als een goed idee, met de informatie die je geeft.