Hallo tweakers,
Aangezien mijn desktop niet meer de snelste is en mijn iPad geen prestatiemonster is, ben ik op zoek naar een nieuwe notebook.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Op de laptop ga ik spellen als SimCity 4 (blijft een heerlijk spel
) en CitiesXL spelen. Ook ga ik foto's bewerken en kantoorprogramma's gebruiken. Verder moet de laptop een mooie display hebben. Een hoge resolutie stel ik op prijs, maar is geen vereiste.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. €775
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, hij zal vrijwel altijd thuis blijven. Thuis wordt hij wel verplaatst, dus a.u.b. geen betonblok.
Accuduur moet niet te kort zijn, 2 à 3 uur bij intensief gebruik als dat mogelijk is. De schermgrootte moet minimaal 15.6" zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus, MSI, Dell, Lenovo, Samsung, Toshiba en Sony leveren volgens mij wel degelijke laptops.
Ik wil de beste prijs/prestatieverhouding. Tot nu toe kwam ik op deze systemen uit.
Asus K55VD
Sony Vaio
Asus n53sv
De XPS reeks van Dell sprak mij ook aan, maar de 1080p schermen verkopen ze blijkbaar niet meer.
Ik vraag me af wat er de komende 2/3 weken nog aan nieuw spul uitkomt. Ik ben bereid een paar weken te wachten als ik daardoor betere opties krijg.
Indien je zelf iets beters voor mij weet, zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt,
Olympia
Aangezien mijn desktop niet meer de snelste is en mijn iPad geen prestatiemonster is, ben ik op zoek naar een nieuwe notebook.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Op de laptop ga ik spellen als SimCity 4 (blijft een heerlijk spel
Wat mag je laptop gaan kosten?
Max. €775
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Nee, hij zal vrijwel altijd thuis blijven. Thuis wordt hij wel verplaatst, dus a.u.b. geen betonblok.
Accuduur moet niet te kort zijn, 2 à 3 uur bij intensief gebruik als dat mogelijk is. De schermgrootte moet minimaal 15.6" zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Asus, MSI, Dell, Lenovo, Samsung, Toshiba en Sony leveren volgens mij wel degelijke laptops.
Ik wil de beste prijs/prestatieverhouding. Tot nu toe kwam ik op deze systemen uit.
Asus K55VD
Sony Vaio
Asus n53sv
De XPS reeks van Dell sprak mij ook aan, maar de 1080p schermen verkopen ze blijkbaar niet meer.
Ik vraag me af wat er de komende 2/3 weken nog aan nieuw spul uitkomt. Ik ben bereid een paar weken te wachten als ik daardoor betere opties krijg.
Indien je zelf iets beters voor mij weet, zou ik dat graag willen horen.
Alvast bedankt,
Olympia
[ Voor 4% gewijzigd door Olympia op 28-05-2012 15:28 ]