Toon posts:

Casefans

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
yo ik heb net bij de locale electronicaboer 2 sunons gehaald maar zijn die eigenlijk wel goed?ik wist namelijk niet welk merk ik moest pakken want hij had 4 verschillende merken!het zijn 2 80*80*25 fans met typenummer kde1208pts1-6.en hoe kan ik die dingen eigenlijk het beste monteren?als in- of outtake?ik heb in mijn voeding een outtake en voor de rest nog niks.wat zou ik doen?

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 26 maart 2001 13:24 schreef Emperor het volgende:
yo ik heb net bij de locale electronicaboer 2 sunons gehaald maar zijn die eigenlijk wel goed?ik wist namelijk niet welk merk ik moest pakken want hij had 4 verschillende merken!het zijn 2 80*80*25 fans met typenummer kde1208pts1-6 en ze waren f19,- per stuk.en hoe kan ik die dingen eigenlijk het beste monteren?als in- of outtake?ik heb in mijn voeding een outtake en voor de rest nog niks.wat zou ik doen?

Verwijderd

Topicstarter
sorry ik wilde ff editen maar ik had de verkeerde button te pakken*

• Boogie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-04 04:51
Sunnon zijn wel goede, maar luidruchtige coolers. Warmte heeft nogal de neiging op te stijgen, dus ik zou bovenin outtake maken, en onderin intake. Je kunt de intake natuurlijk ook zo monteren dat hij meteen op een te koelen cpu/Harddisk/Videokaart blaast

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-05 09:24

AcouSE

Swedish Chef

Zijn volgens mij wel goed. (i.i.g. goedkoop :)) Eentje voorin onder als intake en de andere achterin boven als outtake.

edit:
&€#!(/= te langzaam