Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Asus N76 of Dell XPS 17

Pagina: 1
Acties:

• pvanmegen
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:29
Ik ben de laatste dagen bezig voor mezelf de keuze te maken tussen de nieuwe Asus N76 en de huidige Dell XPS 17. Ik kom er eigenlijk toch niet uit want beide hebben hun voor en na's. Zo heeft de N76 de nieuwe Ivy bridge en is deze nu bij Mediamarkt voor 874 euro te bestellen via de webshop (vakantiekorting). De normale prijs bij de lokale pcboer is 999,- en ik denk dat het nog wel even duurt voor hij bij de webshops voor 874 komt te staan.

Dan de Dell, een bekende die volgens de vele revieuws en reacties hier toch wel een topper is. Deze is echter wat verouderd met de sandy bridge maar heeft volgens een eerdere post een betere grafische chip GT 555m beter is dan de GT 630m uit de Asus. Samen met het 3D scherm is het natuurlijk ook nog steeds een prachtige laptop.

Wie kan mij het zetje naar een van de twee geven? Nadeel is wel dat als het de N76 wordt ik deze vandaag moet bestellen anders krijg ik hem nooit voor die prijs meer de komende weken...

Live today! Nobody promised you tomorrow.