Ik heb hier een airport express (oude b/g model overigens) aangesloten op mijn stereo installatie. Laptop (dell xps 15) heeft ook vrij aardige speakers. In Itunes kan je kiezen voor meerdere speakers, dus voor zowel de speakers verbonden met de airport express als de speakers van de laptop. Dat is leuk maar niet als het niet synchroon loopt. En dat doet het; muziek loopt net niet gelijk met als resultaat een fijne echo.
Begonnen met een internet zoektocht naar mensen met hetzelfde probleem. Weinig resultaat. Zie wel dat meer mensen problemen hebben met een airplay receiver en speakers van pc/laptop maar de algemene gedachte is dat zodra alles wat verbonden is apple licensed is het geen probleem zou moeten zijn.
Iemand hier ervaring mee? Ook aangezien ik in de toekomst zou willen uitbreiden met meerdere airports en/of airplay speakers.
Begonnen met een internet zoektocht naar mensen met hetzelfde probleem. Weinig resultaat. Zie wel dat meer mensen problemen hebben met een airplay receiver en speakers van pc/laptop maar de algemene gedachte is dat zodra alles wat verbonden is apple licensed is het geen probleem zou moeten zijn.
Iemand hier ervaring mee? Ook aangezien ik in de toekomst zou willen uitbreiden met meerdere airports en/of airplay speakers.