RR-ACC-1156-GP bracket voor Cooler Master V8

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12-2024
Ik kan via marktplaats een Cooler Master V8 kopen maar er zit geen bracket bij voor socket 1155/1156. Deze staat ook niet op de doos vermeld maar bij de specs op diverse sites staat wel dat deze koeler op 1155 socket past.
Op een paar sites gezocht naar CoolerMaster S1156 Bracket RR-ACC-1156-GP maar er staat meestal, niet meer leverbaar. Weet iemand waar ik zo'n bracket kan aanschaffen?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het eens bij de Cooler Master parts shop: http://www.cmstore.eu/lga-1155-1156-retention-bracket/
Tip: kijk van tevoren wel even of de onderkant van je moederbord geen uitstekende pinnetjes heeft die de backplate in de weg staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Ik heb een V8 op socket 1156 en dat past gewoon, de bracket voor achterop het moederbord is volgens mij niet percee nodig, maar heb 'm er zelf wel op zitten. De schroeven waarmee de koeler vast zit zijn te verschuiven namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Probeer het eens bij de Cooler Master parts shop: http://www.cmstore.eu/lga-1155-1156-retention-bracket/
Zal ik zeker eens naar kijken.
Ik heb een V8 op socket 1156 en dat past gewoon, de bracket voor achterop het moederbord is volgens mij niet percee nodig, maar heb 'm er zelf wel op zitten. De schroeven waarmee de koeler vast zit zijn te verschuiven namelijk
Ok, maar de bracket zat wel in de doos? Bij die ik wil kopen zat de bracket er niet bij. Kan het niet zijn dat deze koeler is uitgekomen toen er nog geen 1155 socket was en dat later de brackets van 1155 erbij zijn gedaan toen deze sockets op de markt kwamen?

Misschien heeft iemand deze koeler op een AMD socket zitten en heeft een 1155 bracket dus over. 8) Ik wil hem graag van je overnemen. _/-\o_

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mod maar weg ik zat fout

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 13:27 . Reden: foute info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
mod maar weg ik zat fout
Hoezo fout?

Nokia 7Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Toepus schreef op maandag 28 mei 2012 @ 12:24:
Ok, maar de bracket zat wel in de doos? Bij die ik wil kopen zat de bracket er niet bij. Kan het niet zijn dat deze koeler is uitgekomen toen er nog geen 1155 socket was en dat later de brackets van 1155 erbij zijn gedaan toen deze sockets op de markt kwamen?
Ik heb 'm zelf ook 2e hands gekocht, er zat wel een bracket bij voor achterop het moederbord, en die past gewoon, of dat echt de 1156 bracket is weet ik niet, hij heeft meerdere bevestigingspunten voor andere soorten sockets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toepus
Vandaag bij Cooler Master partsshop besteld. :)

Update: Ik heb de retention Bracket voor deze Cooler Master V8 2 dagen later binnen. Super service overigens van Cooler Master.
Topic kan op slot.

[ Voor 34% gewijzigd door Toepus op 03-06-2012 10:51 . Reden: Opgelost, topic kan op slot ]

Nokia 7Plus

Pagina: 1