Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

www.google.nl gehacked???

Pagina: 1
Acties:
  • 589 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een raar iets.

als ik www.google.nl invul krijg ik een vieze p0rn banner erop./ alles lijkt gewoon te werken, maar hij geeft in chrome wel een certificaat error. certificaat is goed, maar er zijn onbeveiligde zaken op deze website.

hebben hier meer mensen last van?

heb virusscanner gedaanm en hitman pro maar niets gevonden

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Getest op welke browsers? Toevallig een gekke addon geïnstalleerd staan?

[ Voor 9% gewijzigd door FiXeR.nl op 27-05-2012 23:24 ]

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Bij mij is alles goed. Kijk anders even of er iets geks staat in je host file.

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

haha google gehackt. Ik moest toch ff gniffelen :p ik zou ff malwarebytes en superantispyware downloaden en daarmee scannen.

Omdat het kan.

• ElektroNeko
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-09-2024
Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:22:
ik heb een raar iets.

als ik www.google.nl invul krijg ik een vieze p0rn banner erop./ alles lijkt gewoon te werken, maar hij geeft in chrome wel een certificaat error. certificaat is goed, maar er zijn onbeveiligde zaken op deze website.

hebben hier meer mensen last van?

heb virusscanner gedaanm en hitman pro maar niets gevonden
Nee, ik ben bang dat iemand jouw computer heeft besmet...

Verwijderd

Topicstarter
is in google Chrome. helemaal kaal. geen addons. ook niets geinstalleerd of zoiets. gewoon ineens

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ga er maar vanuit dat je zelf een probleem hebt. Gebeurt het ook in een andere browser?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-11 20:40
Ik zou toch je Program Files map even checken op vreemde dingen en Malwarebytes' in veilige modus laten schoonmaken. De kans dat Google gehackt wordt is nog kleiner dan dat de Nederlandse regering eens een regeerperiode volmaakt.

Verwijderd

Het ligt in ieder geval niet aan Google. Waarschijnlijk een of andere website bezocht met een virus of een verkeerd programma geïnstalleerd ...

Verwijderd

Topicstarter
effe getest. alleen in google chrome. andere niet. zal effe wat testprogramma doen. malwarebytes eerst

edit: checks gedaan met superantispyware en malwarebytes maar niets gevonden. ook in mn program files map niets raars gezien. voor hoever ik kan zien dan..

nog tips?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2012 23:32 ]

• makje
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 21:54

makje

Professioneel prutser

jij hebt in een paar minuten malwarebytes én een ander programma je hele computer laten checken? dat is wel heel snel :?

[ Voor 15% gewijzigd door makje op 27-05-2012 23:38 ]

9800x3d

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-11 23:49
Ik denk dat een grotere kans is dat je eigen PC een virus oid heeft. Het lijkt me verstandig dat je daar eerst grondig op controleerd.

Ook is je al meerdere malen aangegeven wat wij verwachten wanneer je topics opent. Deze voldoet daar niet aan en gaat daarom dicht.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.