Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Kpn live webtelevisie buiten huis

Pagina: 1
Acties:

• misguidedare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 12:05
Beste tweakers,

Ben lid van de kpn en heb ook toegang tot de live tv website binnen huis.
Graag zou ik buitenhuis ook op de website kunnen, Meestal zit ik buitenhuis op een andere provider.
Na dit ( nieuws: KPN breidt Interactieve TV uit met live-tv-website) artikel een beetje te hebben uitgelezen stond in bepaalde reacties dat het mogelijk is door middel van een vpn netwerk te maken naar thuis de site zal functioneren.
Wie heeft hier ervaring mee? En hoe moet je het aanpakken?

mvg

Are Jilesen

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:39
Hoewel dit vraagstuk echt heel simpel op te lossen is met behulp van Google, raad ik je aan eens in te lezen op het volgende:

PPTP VPN Server (handig bij iPhone/iPad/Android tablet VPN)
OpenVPN Server (betere beveiliging, moeilijker op mobile devices)

Ik kan middels een PPTP server op mijn DD-WRT enabled Linksys router prima naar Ziggo LiveTV kijken, jij moet met eenzelfde opstelling hetzelfde kunnen.

Verwijderd

Volgens werkt dat ook gewoon via internet maar moet je buiten het KPN netwerk inloggen met je ITV nummer.

In het buitenland kan het wel eens niet werken i.v.m de rechten

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2012 15:32 ]

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:25
Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:31:
Volgens werkt dat ook gewoon via internet maar moet je buiten het KPN netwerk inloggen met je ITV nummer.
Maar dan kun je niks bekijken:
Maakt het uit of ik verbonden ben met het thuisnetwerk of niet?

De mogelijkheden van Interactieve TV Online zijn afhankelijk van of u verbonden bent met uw thuisnetwerk of niet.
Als u verbonden bent met uw thuisnetwerk kunt u tv-kijken, de tv-gids raadplegen, opnames inplannen, gemiste programma's zoeken en bekijken en video's zoeken, huren en bekijken.
Als u niet verbonden bent met uw thuisnetwerk kunt u de tv-gids raadplegen, opnames inplannen, gemiste programma's zoeken en video's zoeken.

• misguidedare
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11 12:05
Danku ! je kunt wel inloggen maar dan zal hij aangeven dat je niet op je eigen netwerk zit. Ik ga een vpn aanleggen!