Verwijderd

Topicstarter
Beste Mensen,

Ik zoek de drivers voor m'n nokia 6210, ik heb het infrarood modem al geinstalleerd, maar kben ivm verhuizing cd'tje kwijt, en kheb nou ook een kabel, dus kwil ook het modem via het kabeltje installeren, please HELP

• Maurits van Baerle
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Volgens mij kun je die Nokia PC Suite downloaden van nokia.com.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

Verwijderd

Topicstarter
mag je het mij vertellen, ik heb alles afgekeken, en gesearched...

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

misschien kan je hier wat vinden

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

• Twilight
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 21:34
http://www.forum.nokia.com/main/1,6668,5_4_1_1,00.html

UTFS !

www.nanon.nl

Verwijderd

Topicstarter
iedereen bedankt, ik zal ff kijken!!!! nogmaals tnx!!! kheb namelijk een vermoeden dat ik via de kabel een hogere snelheid kan halen dan via IR ir, is namelijk 9600 khoop met kabel hoger te komen..

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Bedoel je via het GSM netwerk?
En dan hoger dan 9.600 bps?
Vergeet dat voorlopig maar.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 17:15
Op maandag 26 maart 2001 14:59 schreef BackSlash32 het volgende:
Bedoel je via het GSM netwerk?
En dan hoger dan 9.600 bps?
Vergeet dat voorlopig maar.
Heb zelf ook een 6210 en ook een datakabel die aan mijn pc hangt. Ook met deze kabel kan je niet sneller internetten op 9600bps. De 6210 heeft wel een modem dat op 14k4 werkt maar dit ondersteund geen van de 5 nederlandse netwerk providers.

De datasuite kan je downloaden via: http://www.nokia.com/phones/6210/ dan voor de download sectie kiezen. Maar daar was je volgens mij al achter.

Suc6.

• Maurits van Baerle
  • Niet online
Ik heb hem zelf ook maar even gedownload want hij zag er nieuwer uit dan die van m'n CD.
En inderdaad, je kunt nu ook je SMS'jes editten op je PC.
Aanrader.

Het grote: DAB+ digitale radio topic / IPv6 topic / OpenWRT topic

• camiels
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-01 17:15
Cross-Post! :(

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

HSDSC (of zoeits) wordt inderdaad niet door de Nederlandse aanbieders aanbegoden, dus met een conventionele GSM gaat het je niet lukken sneller dan 9600 te halen.. Wel hebben alle aanbieders het GPRS netwerk operationeel.. snelheden tot 170k/s (WOW)
echter
nu komt de MAAR... de toestelfabrikanten krijgen het niet voor elkaar een toestel te bouwen dat werkt met dat netwerk... iets met de accu's dat ze te snel op gaan of te warm worden..... half jaartje geleden een testmodel van Ericsson in m'n handen gehad...

Verwijderd

Het Telfort netwerk wordt nu al gebruikt voor GPRS, alleen voor zakelijke klanten :(
Maar dat zal binnen nu en een paar maanden gaan veranderen, hoop ik ;)

Verwijderd

Ik heb zlef ook 6210..echt een SUPER telefoon klasse...

maaruh... GPRS? hehe Nokia heeft nu 2 toestellen die dat hebben hoor...namelijk de

6310 en de 8310...

dus geen MAAR bij die GPRS :)
Pagina: 1