Probleem 2: beeldscherm wil opeens niet meer op max. resolut

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
Mensen,

probleem 2 is het volgende,
voor het opnieuw installeren van de PC (wat overigens niets te maken heeft met dit probleem), was het opeens zo dat de beeldschermresolutie oversprong van 1680x1050 op 1280x1024, zonder reden, niks aan de hand, geen games, wat dan ook.
Nu vrees ik dat dit iets te maken heeft met de videokaart...? Ik kan geen drivers vinden van het scherm, (LG 2234s), en heb het stuurprogramma er al een keer uitgegooid, en dus opnieuw laten installeren, maakt allemaal geen fluit uit,
In een ander topic heb ik nog een probleem, ik word er helemaal gek van, kan iemand alsjeblieft helpen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor videokaart zit er in je systeem?

En je zegt dat je windows opnieuw geïnstalleerd hebt toch? Heb de zelfde windows terug gezet dus bijv. home edition 64 bit?

Gr Jp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorrit91
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-05-2024
De Windows versie is Windows vista 32-bit, er heeft een tijdje Windows 7 opgedraaid, maar deze was niet legaal, na vele meldingen was men het zat, en is Vista er weer opgezet. Videokaart weet ik uit mn hoofd niet, weet alleen dat het een point of view is met 512mb vram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Zoek even uit wat voor videokaart er in zit, dit is belangrijk voor jouw vraag.
Als het een Nvidia kaart is (wat ik verwacht omdat het een Point of View is) ga dan naar de Nvidia website en download daar de nieuwste drivers voor je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten12100
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-08 14:10
Sp3ci3s8472 schreef op maandag 28 mei 2012 @ 15:04:
Zoek even uit wat voor videokaart er in zit, dit is belangrijk voor jouw vraag.
Als het een Nvidia kaart is (wat ik verwacht omdat het een Point of View is) ga dan naar de Nvidia website en download daar de nieuwste drivers voor je videokaart.
En mocht dat het niet oplossen ga dan terug naar een revisie daarvoor diegene van toen het nog werkte.