Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:58
Hallo,
ik zit met een zeer vervelend probleem; ik heb op mijn Galaxy W CyanogenMod willen installeren met de instructies via http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1576874, geen probleem dacht ik. Root acces was eerder al gelukt.

Nu het probleem: ik heb het verkeerde bestandje gedownload en in mijn /SDcard gestoken 8)7 , en aangezien ik het pas gezien had na dat ik de update*.zip file geflached had kan ik nu nergens meer naartoe. Opstarten doet hij ook al niet meer, hij blijft hangen na enkele seconden en herstart zichzelf weer na enkele minuten...
Ik kan wel nog naar de recovery mode en Odin.

Nu de vraag; hoe kan ik terug naar mijn /SDcard? Of zijn er andere mogelijkheden? Zoals helemaal van 0 beginnen? Of via Odin?

Ik hoop dat ik dit probleem zo snel mogelijk opgelost is want ik ben momenteel gsm-loos :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Kan je de micro-SD niet even in een kaartlezer steken, de juiste .zip erop knallen en opnieuw via de custom recovery installeren? Je toestel lijkt niet bricked te zijn (Dan was je een stuk verder van huis).

Zoiets heb ik ook gedaan toen de zipfile van een custom rom voor mijn foon corrupt bleek te zijn (4KB verschil tussen die zip en wat het eigenlijk had moeten zijn :') ).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
De recovery leest alleen de internal SDcard, dus de externe kaart is onbruikbaar (volgens mij toch).
En via usb <-> pc krijg ik ook geen toegang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nielsgent241 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:37:
De recovery leest alleen de internal SDcard, dus de externe kaart is onbruikbaar (volgens mij toch).
En via usb <-> pc krijg ik ook geen toegang :(
Clockworkmod recovery? Die gaat juist uit van de externe SD kaart. Kaartje eruit halen en kaartlezer gebruiken.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Je kan je interne SD mounten via de recovery. Mounts en Storage moet dat onder staan.
gambieter schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:38:
[...]

Clockworkmod recovery? Die gaat juist uit van de externe SD kaart. Kaartje eruit halen en kaartlezer gebruiken.
Niet bij Samsung want die hebben allemaal een losse interne storage die hij als eerste pakt. Zelfde als bij mijn SGS.

[ Voor 67% gewijzigd door Touchdomex op 27-05-2012 16:39 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:31

D4NG3R

kiwi

:)

Ik weet niet welke recovery jij gebruikt maar ik heb nog nooit gezien dat het interne opslagmedium word gebruikt bij het flashen..

Zo gebruik ik zelf Clockworkmod.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

D4NG3R schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:39:
Ik weet niet welke recovery jij gebruikt maar ik heb nog nooit gezien dat het interne opslagmedium word gebruikt bij het flashen..

Zo gebruik ik zelf Clockworkmod.
Samsung's hebben het allemaal. Omdat die een interne en een externe SD opslag hebben. Naast je normale opslag voor apps en dergelijke.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
Op welke manier kan ik mijn Galaxy w nu weer bruikbaar maken? Volgens mij gaat het alleen maar lukken via Odin mode... Tenzij er nog wonderen bestaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nielsgent241 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 16:51:
Op welke manier kan ik mijn Galaxy w nu weer bruikbaar maken? Volgens mij gaat het alleen maar lukken via Odin mode... Tenzij er nog wonderen bestaan :)
Zoals beschreven je kan je interne SD mounten aan je PC via de recovery. Onder Mounts en bla bla. als het goed is staat daar mount as USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
En hoe doe ik dat? Ik zie nergens 'Mounts' staan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nielsgent241 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 17:01:
En hoe doe ik dat? Ik zie nergens 'Mounts' staan :(
Ook niet iets in die trend ergens in je recovery? :X Ga eens alles bij langs?

Anders word het toch odin inderdaad :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
Nee, heb overal gekeken en vind niks. :( het zal via odin moeten gebeuren, maar hoe doe je dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Weet niet zeker of dit ook geldt voor jouw telefoon, maar bij de Galaxy S I9000 kan je het doen op de volgende (makkelijkste) manier: Samfirmware.com, even de juiste telefoon kiezen en firmware die je wilt. Vervolgens krijg je er een PDF file bij dat stap voor stap uitlegt hoe je moet flashen. Volg dat en voorkom jezelf dat je fout doet. In Odin heb je drie files (PDA/PHONE/CSC), soms heb je ook maar 1 file. Die ene file kan je dan via PDA flashen. Let ook even op de re-partition optie. Google nog even als je niet zeker bent of dat zo is of anders even op XDA kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
HET IS GELUKT!! Superwel bedankt iedereen voor jullie hulp! Ik heb hier zeker weer eens bijgeleerd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Nu online

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Nielsgent241 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 22:14:
HET IS GELUKT!! Superwel bedankt iedereen voor jullie hulp! Ik heb hier zeker weer eens bijgeleerd :D
Wat heb je uiteindelijk gedaan? :> Voor de volgende mensen die hier tegenaan lopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsgent241
Ik ben eerst de firmware op de website van Samfirmware.com van mijn gsm gaan zoeken, daarna heb Odin Multi Downloader v4.43 gedownload. Via deze Odin op de pc (hoe noemt zo iets eigelijk?) heb ik de firmware op mijn gsm geïnstalleerd. De instructies kan je hier terugvinden: http://www.mediafire.com/?u38u7yhu2m0i870. ipv alle bestanden apart te selecteren (BOOT, Phone, PDA, CSC) heb ik 'One Package' geselecteerd (de firmware van mijn gsm) en dan op start drukken et voila! *O*
Pagina: 1