muis/toetsenbord, vage draad-status

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:13
Ik ben bezig wat uit te zoeken over muis/toetsenbord-combi's en heb interesse in de Logitech MK520.

Ga ik naar de Pricewatch, afdeling 'desktopsets', vink aan dat ik alleen Logitech wil - en de MK520 staat bovenaan. (link)
Tot zover niets aan de hand.

Echter, als ik bij het filter 'draadloos' kies voor 'draadloos radiogestuurd', dan staat de MK520 er niet meer tussen. Sterker nog, als ik kies voor zowel 'draad', 'draadloos bluetooth' en 'draadloos radiogestuurd', dan staat 'ie er nog steeds niet tussen terwijl ik daarmee wel alle mogelijkheden aangevinkt heb.

Ofwel: de Logitech MK520 Wireless Combo heeft blijkbaar geen 'draad' status. Misschien repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:26

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Klopt, die specificatie was niet ingevuld (evenals USB 2.0, heb ik ook gelijk maar gefixt). Bij deze als nog gedaan :) Voor de volgende keer kan je bij Specs Verbeteren rechts bovenaan een fout in de specificaties doorgeven. Dan komt het in een centraal meldpunt terecht en pakken we het vanzelf op :) Maar evengoed bedankt voor de melding :) Voor de overzichtelijkheid gaat hier een slotje op.

Dit topic is gesloten.