Voor mijn nieuwe studie in september heb ik nieuwe laptop nodig ik heb nu een acer aspire 7750g-2634g64mn 17,3 inch deze laptop is te groot en te zwaar om mee te nemen en acer stond niet bekend om er veel mee te slepen. Ik heb al wel wat rond gekeken op internet en daar zag ik de asus n56 en de nieuwe hp dv6-7000 serie, Dell xps 15 en BTO. Ik heb bij al deze 4 geen idee hoe het met de service is gesteld. In mijn laptop zou ik wel graag een Ivy bridge i7 (3de generatie) processor willen en de laptop moet wel een beetje stevig gebouwt zijn. Ook lijkt mij een full HD scherm 1080p wel erg fijn. Bij het kopen van nieuwe laptop heb ik geen haast zolang ik voor september maar een nieuwe heb 
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Office pakket, programma's als Photoshop en indesign, internetten en keer een spelletjes als WoW.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ongeveer 800-850 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte).
Deze laptop moet mee naar school, dus er moet wel veel mee gesleept worden, max 15,6 inch accuduur lijkt mijn geen probleem ga er vanuit dat er wel genoeg stopcontacten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt voorkeur
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Office pakket, programma's als Photoshop en indesign, internetten en keer een spelletjes als WoW.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ongeveer 800-850 euro
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte).
Deze laptop moet mee naar school, dus er moet wel veel mee gesleept worden, max 15,6 inch accuduur lijkt mijn geen probleem ga er vanuit dat er wel genoeg stopcontacten zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb niet echt voorkeur