-
[ Voor 112% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:43 ]
[ Voor 112% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:43 ]
Speel ook Balls Connect en Repeat
Ctrl+k
[ Voor 99% gewijzigd door arcanis op 25-06-2018 19:43 ]
Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Vooral het snelle geheugen en goede ADC's zijn betaalbaar geworden. Vergelijk de prijzen van een beetje FPGA + RAM van toen maar eens met nu. Het kost allemaal geen drol meer, en dat zorgt voor een grote markt met amateurspulletjes :-)EXX schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 15:28:
Jemig, wat zijn die dingen goedkoop geworden zeg. Ooit eens zelf een oscilloscoop als bouwpakket (van Handykit) in elkaar gesoldeerd. Dit was een analoog gevalletje, enkelstraals met een 7 cm beeldbuisje en een whopping 2 MHz bandbreedte. Het geheel kostte IIRC toen (1982) iets van 400 gulden.
[ Voor 56% gewijzigd door Sibylle op 31-05-2012 17:44 ]
Ctrl+k
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Verwijderd
tnx!, was alleen maar duurdere sites tegengekomen.Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:46:
De Rigol DS1052e is praktisch net zo duur als de dso25, maar heeft 50MHz bandbreedte, 2x de samplerate en 250x zoveel sample memory.
Hier bijvoorbeeld in Nederland: http://www.arbenelux.com/...d-digitale-oscilloscopen/
[ Voor 4% gewijzigd door Tens op 02-07-2013 19:22 ]
Verwijderd
Ze leveren ook aan particulier, ik heb hem ook daar gekocht. Gewoon via het aanvraagformulier een offerte vragen.Tens schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 19:17:
[...]
tnx!, was alleen maar duurdere sites tegengekomen.
Even getest:
Als ik zoek op 'rigol' vind ik arbenelux wel, als ik op 'rigol ds1052d' zoek niet.
geen webshop, leveren ze wel aan particulier?
Misschien wat offtopic, maar is dat niet erg goedkoop voor een oscilloscoop? Of zijn die dingen tegenwoordig goedkoper te produceren dan vroeger?Verwijderd schreef op dinsdag 02 juli 2013 @ 17:46:
De Rigol DS1052e is praktisch net zo duur als de dso25, maar heeft 50MHz bandbreedte, 2x de samplerate en 250x zoveel sample memory.
Hier bijvoorbeeld in Nederland: http://www.arbenelux.com/...d-digitale-oscilloscopen/
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dat dacht ik in eerste instantie ook, en de samplerate e.d. zijn wat minder hoog, maar voor debugging is het meer dan genoeg vind ik.Raven schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:42:
[...]
Misschien wat offtopic, maar is dat niet erg goedkoop voor een oscilloscoop? Of zijn die dingen tegenwoordig goedkoper te produceren dan vroeger?
De hierboven gemaakte typ- en/of spelfouten zijn mijn handelsmerk
Verwijderd
Het ding is al 5 jaar oud en was ooit 800 euro.Raven schreef op woensdag 03 juli 2013 @ 11:42:
[...]
Misschien wat offtopic, maar is dat niet erg goedkoop voor een oscilloscoop? Of zijn die dingen tegenwoordig goedkoper te produceren dan vroeger?
* Raven heeft een Philips PM3214 staan met een laagje stof erop
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq