Toon posts:

All-in-one Gaming systemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens mijn zoektocht naar een krachtige desktop replacement gaming laptop, kwam
Bij mij het idee op dat een all-in-one met krachtige hardware wel eens een betere oplossing kon zijn, aangezien de top performance laptops eigenlijk ook niet mobiel gebruikt kunnen worden maar wel handig zijn als je op verschillende locaties wil gamen. En hier denk ik dat een All-in-one met een goed handvat net zo handig kan zijn als een laptop.

Daarom de volgende vragen:

- Zijn er all in ones die gebruik maken van desktop hardware?
- Heeft er al iemand ervaring met high performance gaming op een all in one?

Zeker als we straks windows 8 hebben die touchscreen georienteerd is zie ik wel een mooie toekomst voor All in ones weggelegd, ook als deze niet zo ultra dun zullen zijn dan de huidige all-in-ones zal gaming op een big screen all-in-one een mooie optie zijn omdat ik veel meer cooling mogelijkheden zie dan op een laptop.

Wees vrij jou meningen over het onderwerp hier neer te zetten, als we genoeg zinnige informatie bij elkaar krijgen zal ik deze in dit topic samenvatten en onderhouden. Waarbij ik nogmaals specifiek wil aangeven dat het hier gaat over All- in-ones speciaal gebouwd voor gaming en zware multi media toepassingen, en niet over All-in-ones waar je ook een beetje op kunt gamen.