Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[advies nodig] Wat kan ik het beste kopen voor 500 euro?

Pagina: 1
Acties:

• Bartkooij
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-11 22:09
Hallo iedereen,

Ik wil graag een nieuw stereo setje kopen met zo goed mogelijk geluid. Ik wil ongeveer 500 euro uitgeven. het maakt me eigenlijk niet uit wat voor setje het is, versterker/receiver en boxen of actieve studio monitoren. dat is juist waar ik jullie voor nodig heb. wat moet ik kiezen voor het beste geluid? het setje moet ook goed hard kunnen zonder vervorming.

Alvast bedankt,

Bart

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Ik verplaats dit topic eerst even naar het juiste subforum, dus een trapje naar Consumentenelektronica Aankoopadvies. Maar het zou toch echt handiger zijn als je zelf toch al aan zou geven wat je zelf gevonden hebt. Ik weet dat er weinig eisen aan een TS zijn binnen Consumentenelektronica Aankoopadvies, maar dit is toch wel erg weinig.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:57

mr.paaJ

generatie cmd+z

Bartkooij schreef op zondag 27 mei 2012 @ 00:15:
het setje moet ook goed hard kunnen zonder vervorming.
In wat voor situatie moet het hard, gewoon thuisgebruik of voor feestjes? Eigenlijk elke fatsoenlijke 2.0 set die je koopt kan hard genoeg voor normaal thuisgebruik.

Wat ben je gewend en wat moet je allemaal hebben? CD/DVD/BluRay, versterker en speakers? Interessante set die dit alles combineert is de Yamaha MCR755

liever de tong gebrand dan lauwe soep

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-11 21:54

DjVe

Hatsaflats!

mr.paaJ schreef op zondag 27 mei 2012 @ 11:53:

Wat ben je gewend en wat moet je allemaal hebben? CD/DVD/BluRay, versterker en speakers? Interessante set die dit alles combineert is de Yamaha MCR755
Absoluut goede set!