There is no adequate defense, except stupidity, against the impact of a new idea.
Vermogen geloof ik iets van 70/80 Watt
en kosten geloof 129,- bij www.conrad.nl
Verder moet je veel bij andere posts van peltier kijken.
en kosten geloof 129,- bij www.conrad.nl
Verder moet je veel bij andere posts van peltier kijken.
no comment
Verwijderd
je kunt ze waarschijnlijk wel bij je lokale pc boer bestellen die ze dan weer bij www.oc-shop.nl vandaan haalt:) scheelt je 11 euro verzentkosten!! kosten? 46euro voor een element die 80Watt aan warmte op kan nemen en niet bij conrad want kwalitatief zijn dat speelgoeddingetjes
Verwijderd
je hebt wel door dat je dan wel waterkoeling nodig hebt
een gewoon koelblok trekt dat echt niet
een gewoon koelblok trekt dat echt niet
Voor peltier gerelateerde zaken kun je het beste terecht bij de OC die-hards in OCE
Move PMG -> OCE
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Volgens mij aan je tekst te lezen
Je moet bijv. waterkoeling hebben, en een aparte voeding (iig in 99% van de gevallen).
En als je er dan toch 1 wil kopen, ze staan wel eens te koop bij vraag en aanbod.
mag je eerst wel wat meer research plegen naar het hoe en wat van een peltier(en het vermogen?)
Je moet bijv. waterkoeling hebben, en een aparte voeding (iig in 99% van de gevallen).
En als je er dan toch 1 wil kopen, ze staan wel eens te koop bij vraag en aanbod.
of je schopt een topic even twee jaar vooruit?Op vrijdag 07 juni 2002 16:06 schreef -joXef- het volgende:
je kunt ze waarschijnlijk wel bij je lokale pc boer bestellen die ze dan weer bij www.oc-shop.nl vandaan haalt:) scheelt je 11 euro verzentkosten!! kosten? 46euro voor een element die 80Watt aan warmte op kan nemen en niet bij conrad want kwalitatief zijn dat speelgoeddingetjes
laat ik nou toevallig toch een stift bij me hebben! - specs
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()