Wat zijn jullie ervaringen, ben geschrokken dat je maar 1 hdmi rechtstreeks kan selecteren en dat is de Aux ingang, gebruik nu een hdmiswitch om mijn apparatuur aan te sluiten, en de bediening is ingewikkeld maar perfect geluid en surroungmogelijkheden
Laatst toen stelde ik in en kreeg de hdmipoort enzo niet heeft het gedaan dus ik kijken en niet werken ben naar winkel geweest zij zeggen ja geen garantie dus ik kijken heb problemen met hdmi, ingewikkelde bediening maar via Aux
[ Voor 98% gewijzigd door _eXistenZ_ op 26-05-2012 20:31 ]
There is no replacement for displacement!
Ik heb het op een andere manier opgelost ik had nog een hdmi kabel over en ik heb deze gelust. Dus de kabel gaat nu vanuit de vidoekaart naar het moederbord (naar de onboard gpu) zodat deze een extra signaal krijgt. Vanuit mijn moederbord heb ik dan 2 extra kabels lopen, een naar mijn versterker en de andere naar mijn tv.
wut?_eXistenZ_ schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 20:27:
Laatst toen stelde ik in en kreeg de hdmipoort enzo niet heeft het gedaan dus ik kijken en niet werken ben naar winkel geweest zij zeggen ja geen garantie dus ik kijken heb problemen met hdmi, ingewikkelde bediening maar via Aux
Dit topic is gesloten.