Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Landelijke storing XS4All bellen

Pagina: 1
Acties:

• Fonz55
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:57
Het noodlot is nu ook bij XS4All toegeslagen. Internet bellen heeft een landelijke storing sinds vanochtend. Ik zie er echter nog geen geen bericht van op de frontpage van tweakers. Zeker het warme weer...
Ik kwam erachter doordat ik de voicemail kreeg. Iets wat ik zelf nooit heb geconfigureerd en de telefoon ging dus nooit naar een voicemail. Op de router bleek het nummer bij sip niet geregistreerd te zijn.
Hopelijk hebben ze het snel opgelost.

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-09 21:22

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Zie net dat ze het rond 21:15 hadden opgelost.

Maar een hele dag zonder telefoon is wel lang vind ik. Naar mijn idee zou je een betere backup voorziening moeten hebben.

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• Fonz55
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-10 22:57
Dat ga ik zeker ook doen. Het was idd erg lastig. Dus ook nog eens op zoek naar een andere sip provider zodat ik altijd over een alternatief kan uitbellen.
Positief was idd dat ik het pas redelijk laat merkte en ze het zoals je zei rond 21:15 al hadden opgelost. De communicatie hierom trend kan wel wat beter want het werd niet breeduit gecommuniceerd en op de XS4All website stond dat het pas rond 00:30 opgelost zou zijn.