Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[php] Alleen connectie vanuit Nederland toestaan

Pagina: 1
Acties:
  • 377 views

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 11:43
Hallo mensen,

Ik heb een tijdje op google rond gekeken naar code om iemand land te achterhalen om vervolgens dit te blokkeren tenzij het nederland is.

In een vorige topic was ik zo aardig de gehele situatie mee te leveren.
Jammer genoeg vonden mensen daar het naar 10 reactie's nog steeds nodig te reageren met
Hé zou je niet een spam filter gebruiken
terwijl ik al heb aangegeven dit niet te willen, inclusief de reden daarvoor.

Daarom nog maals, hoe kom ik aan de code van iemands land.
meer wil ik niet weten, hoef ik niet te weten, doe ik niks mee, en wordt als ongewenst gezien.
Mensen die nog proberen daarmee te reageren kunnen een kortaf bericht verwachten omdat ik al pissed-off ben van het vorige topic

Bij voorbaat alvast hartelijk dank.

Met vriendelijke groet,
IMarks

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
http://www.maxmind.com/

Maar dat had je zelf ook al uit kunnen zoeken natuurlijk

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:45
Als je het simpel wilt doen in PHP dan pak je de functie; gethostbyaddr();.

• Robin91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 05-12-2024
Zo... boos zijn omdat mensen die jou vrijwillig tips geven / willen helpen niet precies vertellen wat je wil horen?
Ik weet zeker dat er in het http-protocol ook wel een taal string wordt meegegeven, zoek daar eens.

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 24-11 11:43
Hallo hartelijk dank,
Helaas is dit dus niet wat ik wil.
ik zoek gewoon een simpel command net als $_SERVER["REMOTE_ADDR"];
alleen dan voor het land, een simpele command die zegt deze meneer komt uit: Nederland / Duitsland ect.

@robin91
Ja klopt maar kom op, als je al 10x schrijf van ik wil de commando hiervoor, meer hoef ik niet te weten.
ik hoef dus ook geen spamfilter omdat ik hier de volgende morele bezware bij heb: *
en vervolgens komt er weer eens iemand (ergens 3 uur later) met zou je geen spamfilter gebruiken?
dat dit 2x gebeurd begrijp ik. maar naar zo vaak, en zoveel uitleg waarom niet dan begin ik inderdaad als individu toch wel wat te koken ja

[ Voor 63% gewijzigd door IMarks op 26-05-2012 18:54 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-11 10:40
Robin91 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 18:50:
Zo... boos zijn omdat mensen die jou vrijwillig tips geven / willen helpen niet precies vertellen wat je wil horen?
Ik weet zeker dat er in het http-protocol ook wel een taal string wordt meegegeven, zoek daar eens.
Ik denk dat dat niet in HTTP zit, maar in de headers van je browser. In ieder geval zou ik hier niet op vertrouwen: het IP waar iemand vandaan komt kan je bezoeker niet beïnvloeden (tenzij we over open proxy's gaan praten). En dus is die database een prima oplossing.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Freeaqingme
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:09
Gaan we nu hetzelfde krijgen als dit topic?

Als je zoekt op geolocation database of geolocation services dan staat daar vast wel hoe je dat kan integreren (eerder was maxmind the way to go, geen idee of dat nog zo is).

Edit: ik had de eerste reactie in dit topic gemist...

Edit 2: Wat nou als je en spammer vanuit Nederland hebt?

[ Voor 15% gewijzigd door Freeaqingme op 26-05-2012 18:56 ]

No trees were harmed in creating this message. However, a large number of electrons were terribly inconvenienced.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Feedback op moderatie binnen de Devschuur

En wat was er niet duidelijk aan de links die ik je gaf in je vorige topic?

Zoeken kun je prima zélf. Kant-en-klare code/oplossingen doen we hier niet aan.

Daarbij is DiedX in "[php] Alleen connectie vanuit Nederland toestaan" ook nog eens precies wat je zoekt. Kost iets van $20 per 10.000 200.000 queries ofzo. En php heeft ook een (light) gratis extension hiervan.

[ Voor 29% gewijzigd door RobIII op 26-05-2012 19:13 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.