Hallo mensen,
Ik heb een tijdje op google rond gekeken naar code om iemand land te achterhalen om vervolgens dit te blokkeren tenzij het nederland is.
In een vorige topic was ik zo aardig de gehele situatie mee te leveren.
Jammer genoeg vonden mensen daar het naar 10 reactie's nog steeds nodig te reageren met
Daarom nog maals, hoe kom ik aan de code van iemands land.
meer wil ik niet weten, hoef ik niet te weten, doe ik niks mee, en wordt als ongewenst gezien.
Mensen die nog proberen daarmee te reageren kunnen een kortaf bericht verwachten omdat ik al pissed-off ben van het vorige topic
Bij voorbaat alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
IMarks
Ik heb een tijdje op google rond gekeken naar code om iemand land te achterhalen om vervolgens dit te blokkeren tenzij het nederland is.
In een vorige topic was ik zo aardig de gehele situatie mee te leveren.
Jammer genoeg vonden mensen daar het naar 10 reactie's nog steeds nodig te reageren met
terwijl ik al heb aangegeven dit niet te willen, inclusief de reden daarvoor.Hé zou je niet een spam filter gebruiken
Daarom nog maals, hoe kom ik aan de code van iemands land.
meer wil ik niet weten, hoef ik niet te weten, doe ik niks mee, en wordt als ongewenst gezien.
Mensen die nog proberen daarmee te reageren kunnen een kortaf bericht verwachten omdat ik al pissed-off ben van het vorige topic
Bij voorbaat alvast hartelijk dank.
Met vriendelijke groet,
IMarks