Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:50
Ik keek vanmiddag naar mijn telefoonrekening en een paar dingen vielen me op:
- nog geen 100 minuten gebruikt van de 300
- geen enkele SMS verstuurd
- wel een paar euro bellen buitenland en internet buitenland.

Nou vraag ik me af, zijn er providers waar je deze dingen uit de bundel kunt betalen? Liefst doorlopend, niet elke keer de moeite doen voor zo'n dag- of weekbundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:47
vodafone bel+sms+web smart abonnementen. 'onbeperkt' smsen, bellen beetje beperkter en internet nog met redelijke limiet. Tevens gratis in het buitenland te gebruiken (mits <60 dagen per jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
En wat heb je zelf al gevonden toen je op de websites van de providers bekeek wat voor abonnementen en bundels ze aanbieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Def1ant schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:19:
vodafone bel+sms+web smart abonnementen. 'onbeperkt' smsen, bellen beetje beperkter en internet nog met redelijke limiet. Tevens gratis in het buitenland te gebruiken (mits <60 dagen per jaar).
Bestaat niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
vodafone is crap tegenwoordig, duur en rare abonnement structuur. ik ga ze maar is op facebook vragen wat ze me aan kunnen bieden, misschien zelfs wel naar de winkel, maar ik denk dat ik maar lekker goedkoop naar telfort ga, en wat ik bespaar kan ik dan in het buitenland aan internet besteden :)
simonly btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sipjohn
  • Laatst online: 16:43
internet buitenland weet ik niet zeker, maar bij hollandsnieuwe gaat alees toch uit bundel? (als ik goed begrijpe)

Internet KPN 37/27Mbps; Modem Experia v8; Router Fritz!box 7260; Telefoon Siemens C470IP; VSP in: NL>budgetphone.nl, PL>plfon.pl ; VSP uit: cosmovoip.com; Zon 10x365Wp zuidoost; Omvormer Trannergy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Hollandsnieuwe inderdaad uit de bundel lijkt het. Helaas wel tegen 2500 euro/GB (tariefzone I: EU).

Nou gaat het niet om gigabytes, maar dit tarief slaat nergens op. Dan blijf ik beter bij T-Mobile en koop ik een dag- of weekbundel als ik op reis ben. Dagbundel 5MB is goedkoper dan 1 losse MB bij HollandsNieuwe, dagbundel 50 MB kost volgens mij maar net zoveel als 2 losse MB's bij HollandsNieuwe.

Wat dat betreft zijn de tarieven van T-Mobile niet onredelijk, maar ik zou liever gewoon uit de bundel internetten dan met dagpassen die je iedere keer opnieuw moet activeren en die ook weer apart op je factuur staan.

Wat zou redelijk zijn? In NL koop je 500 MB internet voor ongeveer een euro of 8 sim-only. Dat is ongeveer hetzelfde bedrag als 300 belminuten of SMSjes (heb even gekeken bij Simyo voor de vergelijking). Een redelijke prijs voor een MB zou dus 2/3 belminuut zijn. Een redelijke prijs voor een buitenlandse belminuut in Europa is 40 of 50 cent, dus zou een losse MB internet +-30 cent mogen kosten. Nu nog een provider vinden die me een fatsoenlijke bundel aanbiedt met zo'n tarief voor dataroaming .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:30

Sorcerer8472

Mens sana?

Vodafone alles-uit-1-bundel:
http://www.vodafone.nl/Vo..._1_bundel_1_juli_2011.pdf

Bieden ze alleen aan als je erom vraagt. Is de particuliere versie van de Ondernemersbundel (Web) voor zakelijke klanten. Overigens niet interessant als je kleinverbruiker bent.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_captain
Moet het even bestuderen, maar kan interessant zijn!
Pagina: 1