• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 24-01 12:53
Ik ben van plan de ContourRoam te kopen om fijne handsfree actie beelden te schieten tijdens het snowboarden en andere buitenactiviteiten. Helaas gaat de CR maar tot 30fps. Ik wil mijn beelden graag een beetje kunnen verslomen zonder dat het er al te haperig uitziet.
Ik heb nu een 30 fps camera, maar ik zou niet weten hoe ik nu high action zou kunnen schieten...

Iemand ervaring met een 30 fps (high action) slowmo maken?

Een alternatief is natuurlijk de GoPro, maar dat is een heel ander prijssegment.

[ Voor 3% gewijzigd door StrongArmLance op 26-11-2024 12:30 ]

• Wouter.S
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 02-01 09:15

Wouter.S

e^(i*pi ) +1 = 0

Als je gaat voor de GoPro Hero en niet de Hero 2 zit je wel dichter in de buurt van de Contourroam. Deze gaat tot 60 Fps - 720p wat voor slomo's wel een beter resultaat gaat opleveren. Bijvoorbeeld http://www.v-nix.nl/go-pr...elm-surf-auto-motor#packs

Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction.

• StrongArmLance
Ja, daar had ik aan gedacht, maar dan film je 720p en dan heb je helaas een apparaat wat niet zo compact is als de Roam, moeilijk te monteren etc. het is wel professioneler, dat.

Oh, ik ben natuurlijk niet zo goed als de mensen in het filmpje, ik kan springen en draaien, maar verder dan dat nog niet :) als ik val op de go pro, breekt dat statiefje op de helm dan niet?

[ Voor 35% gewijzigd door StrongArmLance op 26-05-2012 16:54 ]

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
@ 2:20 is een klein stukje slo-mo en dit is gefilmd met de contourROAM

YouTube: ContourROAM IT'S ON!

• StrongArmLance
Ernemmer schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 17:03:
@ 2:20 is een klein stukje slo-mo en dit is gefilmd met de contourROAM

YouTube: ContourROAM IT'S ON!
Ja, daar doen ze het pittig voor zichtig, ik lees ook overal dat een GoPro wel betere montage opties heeft..

Ik heb het gevoel dat de HD hero en de Hero 2 niet eens zo gek veel van elkaar verschillen kwa mogelijkheden...
:X ze schelen ook niet zo gek veel in geld

[ Voor 17% gewijzigd door StrongArmLance op 26-05-2012 17:46 ]

• StrongArmLance
Hoe betrouwbaar is amazon met custom sellers? http://www.amazon.com/gp/...975&sr=8-3&condition=used

[ Voor 6% gewijzigd door StrongArmLance op 26-05-2012 18:03 ]

Pagina: 1