Hallo,
Ik ben momenteel bezig met het maken van een systeem voor op het werk.
Nu loop ik alleen tegen één ding aan, het aanmaken van een functie binnen een class.
Als ik een nieuwe functie aanmaak word deze niet geaccepteerd door PHP. De volgende fout melding komt er uit rollen:
Als ik een bestaande functie wil gebruiken gebeurt dit zonder problemen en werkt dit perfect. Zodra ik deze bestaande functie kopieer en verander naar FunctieNaam1 (Dus er een 1 achter zet) krijg ik weer de bovenstaande error te zien, als ik de één weg haal is het probleem weer opgelost.
Ik wil heel simpel een nieuwe functie aanmaken, maar wat ik ook doe, ik krijg een fout melding halen.
Zelfs met een super simpele functie krijg ik steeds een fout:
Kan iemand mij weer even op weg helpen?
Ik ben momenteel bezig met het maken van een systeem voor op het werk.
Nu loop ik alleen tegen één ding aan, het aanmaken van een functie binnen een class.
Als ik een nieuwe functie aanmaak word deze niet geaccepteerd door PHP. De volgende fout melding komt er uit rollen:
PHP:
1
| Fatal error: Call to undefined method reparatie::GetList() in /home//domains//public_html/reparatie/zoeken.php on line 4 |
Als ik een bestaande functie wil gebruiken gebeurt dit zonder problemen en werkt dit perfect. Zodra ik deze bestaande functie kopieer en verander naar FunctieNaam1 (Dus er een 1 achter zet) krijg ik weer de bovenstaande error te zien, als ik de één weg haal is het probleem weer opgelost.
Ik wil heel simpel een nieuwe functie aanmaken, maar wat ik ook doe, ik krijg een fout melding halen.
Zelfs met een super simpele functie krijg ik steeds een fout:
PHP:
1
2
3
| function Dezebestaatzekerwetenniet($input){ return $input; } |
Kan iemand mij weer even op weg helpen?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!