Toon posts:

Hulp nodig bij samen stellen pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kwam deze pc tegen:

http://computers.toptenre...-black-pearl-details.html

Maar ivm verzendkosten e.d, zoek ik deze liever dichterbij huis via Alternate oid..

Het lukt mij niet dit via Alternate te doen, aangezien ze niet alles in de list hebben wat op die site wordt aangegeven. Kan iemand mij helpen met een semi-zelfde systeem? Of is dit niet aan te raden? Doordat iets ondertussen veroudert, of juist overkill is?

Scherm/Windows e.d niet meer nodig..

Need more info, just ask :)

• strandtentje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-01-2025
Wat is je budget?

Verwijderd

Topicstarter
Max is toch wel, ook als ik die andere pc omreken..+- 950, maar dan echt de max.

Ik hoed geen scherm meer, Windows 7 heb ik nog legit liggen e.d
Gaat mij puur om gamen en HD films kijken :) Doe niets met fotobewerking e.d

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 07:08
Je geeft een beetje te weinig informatie, maar toch heb ik geprobeerd een pc te samenstellen.
#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate Barracuda ST1000DM003, 1TB€ 81,-€ 81,-
1Sony Optiarc AD-7280S Zwart€ 14,45€ 14,45
1Antec Three Hundred Two€ 59,90€ 59,90
1Asus GTX670-DC2T-2GD5€ 398,99€ 398,99
1Intel Core i5 3570K Boxed€ 202,90€ 202,90
1XFX Pro 550W€ 54,90€ 54,90
1Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile€ 46,95€ 46,95
1Asrock Z77 Pro3€ 92,19€ 92,19
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 951,28

UItleg:
HDD: geen uitleg nodih, denk ik.
behuizing: is een kwestie van smaak, ik hou niet van te opvallende behuizingen. Van daar deze behuizing, maar jij kan altijd een andere kiezen.
GPU: is een heel goed GPU (zie game benchmarks), ik weet niet hoe vaak jij speel, wat je speelt, welke resolutie je speelt, welke settings je speelt. Met deze GPU kan je alle spellen op elke settings op elke resolutie spelen met een hoge FPS.
processor: is een ivy bridge processor doe de mogelijkheid heeft om te OC'en. als je niet gaat OC'en kan je een processor kiezen zonder een K.
voeding: zelfde als HDD niet veel over te zeggen
RAM: zelfde als HDD
mobo: een goedkoop maar teglijkertijd goed mobo die de mogelijkheid heeft om te gaan OC'en.

Ik heb de optie om te gaan OC'en open gelaten, maar als je niet gaat OC'en dan kan je die componenten veranderen. Als je nog geld over hebt (of als je ergens bespaart) dan raad ik je aan om een SSD te gaan kopen.