Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Idee diefstal software

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
enkel dagen geleden is een hoop elektronica van een vriend gestolen, waaronder zijn laptop waar dropbox op stond. Hij kon dus via dropbox traceren waar hij was. Op een bepaald moment zat hij ergens in Brussel. Dit wisten we door het ip adres zelf op te sporen. Maar de politie was te traag om zelf het adres te zoeken en daar binnen te vallen. Ondertussen zit hij al ergens in Tunesië...

Dus ik dacht er nu aan, Google kan altijd perfect weten waar je bent. Kan er iemand iets ontwikkelen, mss bestaat het al. Iedere keer al je je aanmeld op internet, dat er verborgen een programma via Google Latitude bepaald waar je zit, en dit upload in een tekstbestand of zo in je dropbox. Dan kan je dit ook overal nakijken en het stoort ook niet als je pc dat doet al hij nog niet gestolen is.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Bedoel je zo iets: Prey Project

Ey!! Macarena \o/

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-11 22:03

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 22:55

Silasje

www.Entjes.eu

Dat had er natuurlijk al op moeten staan voordat de laptop gestolen was.

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Verwijderd

Topicstarter
kost allemaal wel nen hoop geld(ik weet het, je laptop ook ALS hij gestolen is), terwijl je het in principe zelf kan doen, maar dienen prey ziet er wel veelbelovend uit en vrij uitgebreid.

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:50
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 14:19:
kost allemaal wel nen hoop geld [...]
Prey is gratis, de pro plans bieden wel wat extra's, maar je bent niet verplicht deze te gebruiken.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• battler
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 30-06 15:11
Een herinstallatie en het is allemaal nutteloos?

Lux.Architectuur | Van Dromen tot Wonen | www.Lux-a.nl

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-11 23:09
Voor android is er eentje die je kan installeren nadat je telefoon/tablet is verdwenen
android lost
Maar dat kan alleen omdat je google account aan je device is gekoppeld.

Kan oa een foto maken via de frontcam zodra iemand de telefoon probeert te gebruiken, en GPS locatie doorgeven.
battler schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 19:20:
Een herinstallatie en het is allemaal nutteloos?
Het idee is dat dit soort software niet opvalt.
Als je je laptop/tablet/telefoon niet beveiligd met een wachtwoord dan is er voor de gemiddelde dief geen reden om de boel opnieuw te installeren. De gemiddelde GoT'er denkt daar aan, maar de gemiddelde illegaal of junk niet.

Natuurlijk wel zorgen dat niemand zomaar bij eventuele gevoelige data kan.

[ Voor 43% gewijzigd door RocketKoen op 26-05-2012 19:26 ]

TheS4ndm4n#1919

Pagina: 1