Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18-02-2018
Hallo,
Ik heb een vraag waar ik (niet opdringerig bedoeld) snel antwoord op wil krijgen. Ik heb namelijk vorige week met mijn moeder een contract voor haar afgesloten bij the phone house. Het gaat om een smart plus 320. Vorige week was er bij TPH een actie dat bij dit abbonement alle toestellen gratis waren. Erg blij heb ik een HTC one X voor mijn moeder uitgekozen en nummerbehoud aangevraagd en het contract getekend enzovoort... Het contract zou gisteren (25-5-12) in gaan maar vandaag (26-5-12) werkt hij nog niet. Wij dus een belletje naar TPH gedaan en daaruit is gebleken dat het contract niet is doorgevoerd. De medewerker wist mij te vertelde dat wij weer terug naar de winkel moesten om alles weer opnieuw in te voeren. Mijn moeder vroeg nog van wat als ik niks doe? blijft dit toestel dan gewoon van mij? de medewerker zij een beetje zachtjes ja, maar echt zeker klonk het niet. Nu vind mijn moeder het toestel een beetje te groot en ik begin al te kwijlen als ik hem zie :p . Weten jullie of dit mogelijk is of dat er evt. extra kosten aan zitten. Ik heb namelijk zelf ook een t-mobile contract dus simlock zal hij volgens mij niet zijn (en anders haal ik het er wel af :p). Wij gaan zo naar TPH en het daar ook vragen maar misschien weten jullie wat meer.
Alvast bedankt.
MVG Bart Kromwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:46
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je een gratis telefoon gaan geven. Als het contract niet is doorgevoerd wordt er immers ook niets afgeschreven van je rekening dus betaal je niets. Je kunt er voor kiezen om dus niets te doen, te hopen dat TPH het niet merkt en gewoon de telefoon houden. Met als risico dat je achteraf alsnog een rekening krijgt voor het complete abonnement. Nog afgezien van het feit dat het eigenlijk gewoon diefstal is.

Als je naar TPH gaat zullen ze waarschijnlijk gewoon het contract opnieuw invoeren en moet je dus gewoon voldoen aan het contract. Denk je serieus dat men bij TPH zegt als je binnen komt wandelen ja neem maar mee :?

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
Inderdaad als ze er achterkomen je het heb, heb je een probleem.

eerlijkheid duurt het langst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zoveelste ik-wil-het-gratis-hebben-topic.

NEE. Je krijgt geen gratis telefoon. JA. Betaal netjes voor je spullen. End of story.

Je kan de rest van dit topic nog vol gaan kloppen met onzin, dit is de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
Davidshadow13 schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:01:
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat je een gratis telefoon gaan geven. Als het contract niet is doorgevoerd wordt er immers ook niets afgeschreven van je rekening dus betaal je niets. Je kunt er voor kiezen om dus niets te doen, te hopen dat TPH het niet merkt en gewoon de telefoon houden. Met als risico dat je achteraf alsnog een rekening krijgt voor het complete abonnement. Nog afgezien van het feit dat het eigenlijk gewoon diefstal is.

Als je naar TPH gaat zullen ze waarschijnlijk gewoon het contract opnieuw invoeren en moet je dus gewoon voldoen aan het contract. Denk je serieus dat men bij TPH zegt als je binnen komt wandelen ja neem maar mee :?
nee dat niet :p
maar die telefoon was door die actie sowieso gratis. ach, ik ga nu naar de winkel toe en we horen het daar wel van die meneer die we aan de lijn hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:02:
Het zoveelste ik-wil-het-gratis-hebben-topic.

NEE. Je krijgt geen gratis telefoon. JA. Betaal netjes voor je spullen. End of story.

Je kan de rest van dit topic nog vol gaan kloppen met onzin, dit is de uitkomst.
zo bedoel ik het niet |:(
het is gewoon een vraag n.a.v. wat de man aan de lijn zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 17:42
bartjk schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:03:
[...]

nee dat niet :p
maar die telefoon was door die actie sowieso gratis. ach, ik ga nu naar de winkel toe en we horen het daar wel van die meneer die we aan de lijn hebben gehad.
Als je een ABBO heb is je Telefoon nooit gratis, je betaald immers voor je telefoon met je abbo.

Technische gezien is het toestel los kopen + sim only nog voordeliger.
Maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:56

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Spreekt voor zich dat het toestel bij het abonnement hoort en geen abonnement = geen recht op toestel.
In de praktijk snap ik je wel maar de kans is groot dat ze je houden aan de afspraak en dat er óf een nieuw contract moet worden gemaak óf ze willen het toestel terug. De kans dat ze het hele verhaal over het hoofd zien/ vergeten lijkt me nihil, ze hebben al contact opgenomen. Gewoon even langs gaan en de boel opnieuw invullen :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjk
Mektheb schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:04:
[...]

Als je een ABBO heb is je Telefoon nooit gratis, je betaald immers voor je telefoon met je abbo.

Technische gezien is het toestel los kopen + sim only nog voordeliger.
Maar dat is een ander verhaal.
Nee, in het hemelvaart weekend was er (weet niet of het alleen in lelystad was of ook bij andere winkels) een actie dat vanaf een smart plus 320 je geen extra kosten voor een toestel betaalde ;)
janvanduschoten schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 13:48:
Spreekt voor zich dat het toestel bij het abonnement hoort en geen abonnement = geen recht op toestel.
In de praktijk snap ik je wel maar de kans is groot dat ze je houden aan de afspraak en dat er óf een nieuw contract moet worden gemaak óf ze willen het toestel terug. De kans dat ze het hele verhaal over het hoofd zien/ vergeten lijkt me nihil, ze hebben al contact opgenomen. Gewoon even langs gaan en de boel opnieuw invullen :)
Klopt, we zijn net bij de winkel geweest en het bleek dat het verzoek wel was ingediend maar niet goedgekeurd. De persoon achter de balie heeft waarschijnlijk 1 nummertje van de oude sim-kaart vergeten in te voeren. Over 1 week zal het nu wel moeten ingaan. volgens die man die ons net hielp was dat van die telefoon inderdaad niet waar. Beetje jammer maar wel verwacht. Maar dit is nogmaals geen ik-wil-het-gratis-hebben-topic ;)
in ieder geval bedankt voor de hulp ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.