Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop (Windows of Mac)

Pagina: 1
Acties:

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-11 18:51
Hallo,

Ik ben al een tijdje opzoek naar een laptop. Ben daarbij uiteraard ook bij opzoek naar een extern beeldscherm met een goede resolutie.
Heb uiteraard ook al naar de Macbook's Pro gekeken. Ik wil de laptop vooral voor internet gaan gebruiken, films apps etc.

Dit is al iets wat ik heb samengesteld voor een Macbook

#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Syncmaster S27B750VS€ 322,80€ 322,80
1Apple MacBook Pro 15" 2.2GHz (Najaar 2011)€ 1.628,-€ 1.628,-
1Apple Wireless Keyboard (Najaar 2009)€ 66,69€ 66,69
1Apple Magic Mouse€ 60,90€ 60,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.078,39

En voor de mensen die ervaring hebben met Apple, kan ik het beste een Thunderbolt Display nemen of die Samsung Display? (Uiteraard wel iets duurder, maar ben al bijna evenveel kwijt aan kabels en externe dingen als ik de Samsung pak)

En is er veel verschil te merken tussen de 15 inch en 13 inch? En zou ik ook echt een 15 inch nodig hebben voor de dingen die ik ermee doe? 15" is namelijk quad-core en 13" dual-core (Ik geloof zelf wel dat als de nieuwe komen dat er in de 13" ook quadcores komen)

En heeft iemand evt nog aanraders qua windows laptops? Of kan ik beter bootcamp runnen op een Mac? (Geen ervaring mee)

Mijn budget is rond de 2200 euro.

edit:

Eventjes gekeken wat alles met display, tobo en muis kost.

13": 2125 euro
15": 2680 euro

De 15" is wel boven het budget, maar ik wacht sowieso op de nieuwe, weet alleen niet welke het moet worden. (Ik maak uiteraard gebruik van de studentenkorting)

[ Voor 4% gewijzigd door Droid op 26-05-2012 12:33 ]

• Droid
Niemand die me verder kan helpen?

Verwijderd

Koop gewoon een mooie iMac 27 inch, ben je gelijk klaar!

• arjan445
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:55
hij vraagt om een laptop?

• Malantur
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:53
Om het even samen te vatten:
Internet
Films bekijken
Apps
Extern beeldscherm, keyboard en muis

Dual core is snel zat voor de toepassingen die je aanhaalt, en aangezien je met extern beeldscherm, keyboard en muis wilt werken is er een goedkope oplossing:
een netbookje van 200-300 euro.
En inderdaad, als je vaak op het extern scherm gaat werken op een vaste plek: koop dan een iMac. Continu laden is leuk om je batterij op een snelle manier kapot te maken.

Windows en OS X zijn ook totaal niet vergelijkbaar. Kies eerst al eens 1 van de 2 voor je iets uit begint te zoeken. En zet dan je eisen nog eens op een rijtje.
Je gaat dan ook al wachten op de nieuwe Macbooks, en tegen dan is het aanbod gewoon totaal anders als nu, puur met de lancering van Ivy Bridge komen alle merken met hun nieuwe modellen.

Want nu snap ik dus ook gewoon al niet wat je wilt bereiken met het openen van een topic hier..

'Let's eat Grandma!' or, 'Let's eat, Grandma!'. Punctuation saves lives.

• Droid
Bedankt voor alle info, ik zal is verder gaan kijken dan ja.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:24
Als ik nu een Windows laptop zou moeten kopen zou ik voor de Lenovo T420s gaan. Mooi licht klein laptopje met alles erop en eraan. Maar wel prijzig. Maar dat is alleen mijn advies voor de Windows laptop, Mac's heb ik niet zoveel verstand van.
Pagina: 1