Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

experia box 2e tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,
Mijn moeder heeft een experia box , hebben abo bij kpn internet bellen en interactieve tv.
Nu willen wij een 2e tv aansluiten .. een vriend van mijn ouders heeft verteld dat je hiervoor een
kastje kan kopen ( ontvanger ) bij de mediamarkt , mijn vraag wat voor soort kastje gaat het hier over ?/
Ik hoop dat ik duidelijk ben ( het is ook lastig om uit te leggen ) , maar samenvattend komt het hier op neer :

2e tv aansluiten op experia box..

Heel erg bedankt !!!

Esther :)

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-11 19:56
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 10:20:
Hallo ,
Mijn moeder heeft een experia box , hebben abo bij kpn internet bellen en interactieve tv.
Nu willen wij een 2e tv aansluiten .. een vriend van mijn ouders heeft verteld dat je hiervoor een
kastje kan kopen ( ontvanger ) bij de mediamarkt , mijn vraag wat voor soort kastje gaat het hier over ?/
Ik hoop dat ik duidelijk ben ( het is ook lastig om uit te leggen ) , maar samenvattend komt het hier op neer :

2e tv aansluiten op experia box..

Heel erg bedankt !!!

Esther :)
die tuners zijn niet bij de mediamarkt te koop, moet je even met helpdesk kon bellen die kunnen een 2de tuner voor je regelen

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt .. dus er is geen andere mogelijkheid dan toch een 2e ontvanger te kopen .??

dit kan ook niet via een "illegale "manier ...??

Jammer

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 11:11:
Bedankt .. dus er is geen andere mogelijkheid dan toch een 2e ontvanger te kopen .??
Je koopt 'm niet maar huurt 'm gewoon: http://www.kpn.com/prive/...-televisie-aansluiten.htm

Verwijderd

Ze staan ook gewoon op marktplaats.
Het gaat dan om de motorola's. 'k weet alleen niet zeker of het ook werkt als je bij je abonnement niet de optie '2e tv ontvanger' aan hebt staan.