Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Aangezien jij weinig info geeft, en ik geen glazen bol heb, kunnen we hier weinig mee. Het kan van alles zijn, (voorbeeldje: ik heb een auto en die doet het niet, er zit genoeg koelvloeistof in, dus dat kan het niet zijn, weet iemand wat het wel is?).
Ik zou maar eens beginnen met de kast open te maken en ontstoffen.
En neem het Hangen en Opstartproblemen troubleshooter eens door, en doe wat daar wordt aangeraden.
hij start op, je kunt het bios in, en na het bios valt hij uit, en moet je weer opnieuw opstarten, ook al ga je niet het bios in...
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Verwijderd
Begin daar eens mee.
ik zou de troubleshooter even doorgaan
thnx alvast
De hdd bekijken (SMART), en afstoffen (dit zeg ik omdat je pc kapot ging op de eerste warme dag van dit jaar, maar het kan natuurlijk ook toeval zijn).
En het werkt nog niet normaal,
ik ga nu eerst nog even de troubleshooter doornemen,
maar het rare is, als ik m zo opnieuw opstart dan start hij wel normaal op, maar na een nachtje uit staan dan komen de problemen...
Er zit ook een Aftermarket cooler op, dus warm wordt die niet zo erg,
de pc case staat wel in een houten computerkast, is het slim om die nu eerst buiten de kast te zetten?
Toch bedankt voor de hulp iedereen
Je vader wil hem ook niet even een uurtje buiten de kast hebben om te testen? Als het probleem blijft dan ligt het hier waarschijnlijk niet aan en kan hij weer terug de kast in namelijk, lijkt me een redelijk argument naar je vader toe. Alhoewel het inderdaad zijn computer en dus zijn probleem isMrMilco schreef op zaterdag 26 mei 2012 @ 15:37:
hij wil m niet uit de kast, noujaa dan doe ik er ook maar verder niets mee, is zijn eigen risico dan maar
Toch bedankt voor de hulp iedereen
[ Voor 12% gewijzigd door makje op 26-05-2012 16:02 ]
maar
als hij een nacht uit heeft gestaan dat hij niet opstart
dus daarom denkt hij dat het niets uit zou maken,
Ik heb een probleem nu, als ik die pc nu aanzet, kan ik in windows komen en dan valt hij uit, bij een beetje cpu stress...
is de cpu nu kapot of??
of kan het aan iets anders liggen, nu heeft die mijn pc in bruikleen
Voeding: Ook al getest, ook hetzelfde probleem
Geheugen + voeding zijn uit werkend systeem gehaald om te testen in de asus moederbord
Verwijderd
Handig als je dat dan ook even vermeld, zodat wij niet met tips aankomen die je al geprobeerd hebt.MrMilco schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 21:17:
Geheugen: Heb al andere geheugens erin gehad, zelfs lagere mb's
Voeding: Ook al getest, ook hetzelfde probleem
Geheugen + voeding zijn uit werkend systeem gehaald om te testen in de asus moederbord
Vertel eerst maar wat je allemaal geprobeerd hebt, voordat we met nog meer geweldige tips aan komen.
Mijn kristallen bol ontvangt nogal veel storing met regenachtig weer.
Ram getest
HDD Getest
Voeding getest
De elco's staan nog normaal, niet bol oid...
windows al opnieuw geinstalleerd ( 3x )
PC uit de computerkast gehaald zodat hij kouder opstart
koelpasta vervangen, zowel van NB als van de CPU
Voordat de pc uitvalt als ik in windows ben dan komen er een paar meldingen
U bent niet meer verbonden met internet -> u heeft weer verbinding met internet
soms gaan die meldingen een paar keer door en dan valt de pc uit.
denk haast dat t tijd wordt voor een nieuwe