Beste mede Tweakers,
Vorige week woensdag kwam mijn vader me smorgens in paniek wakker maken met het nieuwtje dat zijn pc het niet meer deed, hier schrok ik erg van dus ben direct meegekomen naar beneden.
dit was een fout dat BOOTMGR weg was,
ik dus windows repair uitgevoerd en sindsdien als ik de pc opstart dan reboot hij na de bios weer opnieuw, dit gaat een paar keer zo door en uiteindelijk kan ik windows starten ( Windows 7 Ultimate (Dark Notebook Edition ) )
de temperaturen zijn verder netjes:

De Specs van de pc zijn:
- Asus P5KPL-VM
- Intel Core 2 Duo E4600
- 2x 1GB Kingston ram
hij heeft altijd goed gedraaid alleen sinds woensdag beginnen er problemen te ontstaan,
Wie helpt ons uit de brand
Vorige week woensdag kwam mijn vader me smorgens in paniek wakker maken met het nieuwtje dat zijn pc het niet meer deed, hier schrok ik erg van dus ben direct meegekomen naar beneden.
dit was een fout dat BOOTMGR weg was,
ik dus windows repair uitgevoerd en sindsdien als ik de pc opstart dan reboot hij na de bios weer opnieuw, dit gaat een paar keer zo door en uiteindelijk kan ik windows starten ( Windows 7 Ultimate (Dark Notebook Edition ) )
de temperaturen zijn verder netjes:

De Specs van de pc zijn:
- Asus P5KPL-VM
- Intel Core 2 Duo E4600
- 2x 1GB Kingston ram
hij heeft altijd goed gedraaid alleen sinds woensdag beginnen er problemen te ontstaan,
Wie helpt ons uit de brand
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!