Ik heb hier een leuke watchwinder staan, hierin zitten 2 electro motortjes die via rubberen aandrijf riemen (bijna elastiekje) de winders aandrijven. Helaas is er een tijd terug 1 van mee opgehouden. Na het dingen even open gemaakt te hebben viel meteen de kapotte aandrijfriem op, uitgedroogd rubber, duidelijk geknapt.
Motor doet het nog, nu ontkoppeld zodat ie niet nutteloos zit te draaien, de andere doet het gewoon goed. Maar nu heb ik dus een nieuw aandrijfriempje nodig, diameter rond de 30 mm. Heb al even proberen te zoeken op google, niks, ebay, niks, conrad, minimaal 45 mm
Heeft er iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?
M'n macguyver skills waren niet voldoende, een touwtje geknoopt was toch te zwaar om rond te krijgen, visdraad is ruim niet stroef genoeg etc.
Motor doet het nog, nu ontkoppeld zodat ie niet nutteloos zit te draaien, de andere doet het gewoon goed. Maar nu heb ik dus een nieuw aandrijfriempje nodig, diameter rond de 30 mm. Heb al even proberen te zoeken op google, niks, ebay, niks, conrad, minimaal 45 mm
Heeft er iemand een idee waar ik zoiets kan vinden?
M'n macguyver skills waren niet voldoende, een touwtje geknoopt was toch te zwaar om rond te krijgen, visdraad is ruim niet stroef genoeg etc.