Toon posts:

Beeld Samsung UE22ES5410 ondersteboven

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Eindelijk een Samsung TV die fatsoenlijk met DLNA werkt. Klein onhandigheidje in sortering van favoriete zenders in de EPG (op alfabet!). Eens kijken of er via het servicemenu wat in te stellen is. Helaas zitten de vingers te los en heb ik per ongeluk iets veranderd: na het verlaten van het servicemeu staat het beeld op zijn kop!

Alle hints die ik kan vinden zijn niet toepasbaar (er is geen optie flip etc). Wie weet hoe ik dit weer kan fixen?

Paul.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:36

Fiber

Beaches are for storming.

Resetten naar factory settings, terug zetten fabrieksinstellingen...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar stond hij al in de fabriek op z'n kop, want dat had ik al gedaan, zonder resultaat.

Paul.

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:36

Fiber

Beaches are for storming.

TV op z'n kop ophangen... ;)

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Verwijderd

terug stuuren

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

Umbrah

The Incredible MapMan

Google of een belletje naar Samsung, want daar is gewoon een code voor, net zoiets als het algemeen bekende *#0000# op symbiam/antieke nokia telefoons. En anders idd terugsturen.

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Heb je een pc oid aangesloten? Dan Ctrl+Alt+arrow up of Ctrl+Alt+arrow down zou ik zeggen.

Verwijderd

Topicstarter
't is opgelost. Ik had het type per ongeluk veranderd. Terug op 22A6TF1E en het beeld staat weer rechtop.

Paul.
Pagina: 1