Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08 16:44
Beste mede-tweakers,

Ik heb een (flink) probleempje met mijn HTC Sensation; het verhaal is als volgt:

Ik kwam vanochtend op het idee om er een custom rom op te zetten; cyanogenmod 9. Hiervoor alleen maar stock roms van HTC zelf gedraaid, geen branded versie.

Na het unlocken bij htcdev (dat is goed gegaan overigens) alle stappen om CM9 te installeren correct gevolgd. De telefoon bleef hierna in een bootloop hangen en deed helemaal niets. Ik heb een aantal keer de batterij verwijderd en opnieuw geprobeerd; geen oplossing. Ook een eerdere nightly geprobeerd; ook geen effect. Ook nog geprobeerd om de stock rom terug te zetten, ook geen oplossing.

Inmiddels heb ik na ruim tien verschillende roms en uren zoeken geen flauw idee meer hoe ik de telefoon werkend moet krijgen.
Of dit met een stock of custom rom is maakt mij niet uit.

Voor de nodige informatie; HBOOT 1.27.0000 en S-on.

Ik hoop dat er mensen zijn die me verder kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Dat is een vervelend probleem, maar geluk dat daar een speciaal topic voor is
Klik

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan of het een soft-hard brick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Had je heel toevallig niet meer gekeken naar de datum waarop dit topic is geopend en die van de laatste reactie? :+

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 13:57:
Had je heel toevallig niet meer gekeken naar de datum waarop dit topic is geopend en die van de laatste reactie? :+
Haha, zie het nu idd 8)7