Hallo,
Sorry als ik de verkeerde categorie post.
Zojuist heb ik de BBG basisgame computer binnen gekregen en deze zoals het hoort in elkaar gezet, maar de computer valt na 1 seconde uit en komt vervolgens in opstart loop te zitten totdat ik de schakelaar van de voeding omzet.
Processor: Intel Core i5 3450
Moederbord: MSI H61MA-E35 (B3)
Werkgeheugen: Corsair CMV8GX3M2A1333C9
Videokaart: Sapphire HD7850 2GB GDDR5
Voeding: Corsair Builder CX500 V2
Optische drive: Sony Optiarc AD-7280S Zwart
Ik heb al een andere voeding geprobeerd, maar ook hiermee geen verschil. Ook de videokaart en geheugenbankjes eruit gelaten, maar ook dan doet hij niks.
Nou staat er in de BBG wel dat er op een bios update van MSI gewacht moet worden voor de processor, maar is dit echt zo nodig?
Alvast bedankt voor de hulp.
Sorry als ik de verkeerde categorie post.
Zojuist heb ik de BBG basisgame computer binnen gekregen en deze zoals het hoort in elkaar gezet, maar de computer valt na 1 seconde uit en komt vervolgens in opstart loop te zitten totdat ik de schakelaar van de voeding omzet.
Processor: Intel Core i5 3450
Moederbord: MSI H61MA-E35 (B3)
Werkgeheugen: Corsair CMV8GX3M2A1333C9
Videokaart: Sapphire HD7850 2GB GDDR5
Voeding: Corsair Builder CX500 V2
Optische drive: Sony Optiarc AD-7280S Zwart
Ik heb al een andere voeding geprobeerd, maar ook hiermee geen verschil. Ook de videokaart en geheugenbankjes eruit gelaten, maar ook dan doet hij niks.
Nou staat er in de BBG wel dat er op een bios update van MSI gewacht moet worden voor de processor, maar is dit echt zo nodig?
Alvast bedankt voor de hulp.