GtX POV 680 EXO edition vast in 2d mode

Pagina: 1
Acties:

• Daruf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Vandaag kwam mijn nieuwe kaart binnen maar wat ik ook doe hij blijft vast zitten op GPU Clock 324mhz (wat de idle stand blijkt)
Heb al meerdere drivers geprobeerd en mijn volgende stop is een bios flash kijken of dat wat uithaald.

Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen voordat ik hem moet terug sturen? ;(

cpu: I7 2600k @ 4.5ghz
Mobo: ASrock Z68 Pro 3
8gb Corsair vengeance ram'

Verwijderd

Beste,
toevallig heb ik uw toppic gekeken en ik ben ook van plan om deze kaart te halen.
http://fudzilla.com/home/...ed?tmpl=component&print=1
Is het deze wat u bedoelt.?
Zoja , wilt u dan even meer informatie geven hoe het zit met de koeling in IDLE stand enz..
Mail me dan als u wilt. ( *SNIP)

Modbreak:Geen topickaping aub. Hou het on-topic en behulpzaam voor de topicstarter. Heb je een andere vraag, stel dat dan in een eigen topic.

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 26-05-2012 19:17 ]

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-02 20:44

M2M

medicijnman

Daruf schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 19:14:
Vandaag kwam mijn nieuwe kaart binnen maar wat ik ook doe hij blijft vast zitten op GPU Clock 324mhz (wat de idle stand blijkt)
Heb al meerdere drivers geprobeerd en mijn volgende stop is een bios flash kijken of dat wat uithaald.

Iemand enig idee waar het aan zou kunnen liggen voordat ik hem moet terug sturen? ;(

cpu: I7 2600k @ 4.5ghz
Mobo: ASrock Z68 Pro 3
8gb Corsair vengeance ram'
Download GPU-Z en furmark. Slinger furmark aan en kijk eens wat er gebeurt met de kloksnelheden.

-_-

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:52
Ik heb wel eens dat ik m'n pc moet herstarten omdat de gpu in de laagste stand blijft hangen, waarschijnlijk de overclockbeveiliging die ingrijpt nadat flash in firefox de driver laat crashen. Vroeger ging de driver dan naar stock, maar nu naar de middelste stand qua snelheid, soms komt ie helemaal niet meer uit idle.

Anyway, het is heel zeldzaam en een reboot lost het op. Bij jou gaat ie nevernooit uit idle?

[ Voor 4% gewijzigd door haarbal op 02-06-2012 22:26 ]

Mechwarrior Online: Flapdrol

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Ik vind de start post nog niet duidelijk.
Haal je dan lage fps in games?

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ