Hoi GOT,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuk en compact LANPARTY behuizinkje waar ik wat spullen die ik over heb in kan doen. Ik weet natuurlijk dat ik nog wat bij zou moeten kopen om het systeem compleet te krijgen. Het hoeft enkel Counter-Strike: Source en uiteindelijk misschien Counter-Strike: Global Offensive te kunnen draaien. Ik weet eigenlijk niet waar ik nou op moet letten om zeker te zijn dat het allemaal past. Ik zal proberen mijn set-up op een rijtje te zetten zodat duidelijk wordt wat ik precies wil.
Ik heb het volgende nog liggen:
Deze voeding zal het ook wel goed doen.
Als geheugen dacht ik aan dit.
Mijn research bracht dit naar voren:
Alvast bedankt voor de reacties!
Met vriendelijk groet,
Bielie993
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een leuk en compact LANPARTY behuizinkje waar ik wat spullen die ik over heb in kan doen. Ik weet natuurlijk dat ik nog wat bij zou moeten kopen om het systeem compleet te krijgen. Het hoeft enkel Counter-Strike: Source en uiteindelijk misschien Counter-Strike: Global Offensive te kunnen draaien. Ik weet eigenlijk niet waar ik nou op moet letten om zeker te zijn dat het allemaal past. Ik zal proberen mijn set-up op een rijtje te zetten zodat duidelijk wordt wat ik precies wil.
Ik heb het volgende nog liggen:
- Standaard DVD-RW (DVD Brander)
- AMD Phenom II 965 - Quadcore (CPU)
- SATA3 3,5" 1TB (HDD)
- ATI RADEON 6870 (GPU)
- Een mini ITX/ATX moederbord (AM3+, SATA3, USB3)
- 2x2GB DDR3 RAM
- Voeding (Liefst Modulair) dat alles kan ondersteunen
Deze voeding zal het ook wel goed doen.
Als geheugen dacht ik aan dit.
Mijn research bracht dit naar voren:
- Een mini ITX behuizing aan de dure kant met handvat: Link
- Een mini ITX behuizing met een beter prijs zonder handvat: Link
- Een mini ITX behuizing met een voeding voor een mooie prijs: Link
Alvast bedankt voor de reacties!
Met vriendelijk groet,
Bielie993