Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pira

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
nieuws: Rechter verplicht providers tot blokkade nieuw ip-adres Pirate Bay

Ik zou het redactioneel netjes vinden als T.net ook even op alexa.com zou kijken. BREIN beargumenteert dat het betreffende IP enorm gestegen is in de ranglijsten maar er zijn geen absolute getallen van visitors/pagehits bekend.

In essentie zou dat kunnen betekenen dat 1 persoon in NL dat betreffende IP meerdere malen per dag heeft opgevraagd waardoor de stijging is veroorzaakt en niet dat de stijging is veroorzaakt door een stortvloed van requests die als afkomst de gedaagde ISP's & hun IP-ranges hebben.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Ik ken het algoritme van Alexa niet, dus over de weging van 1 persoon kan ik geen uitspraken doen. Wat ik wel weet is dat Brein het heeft aangevoerd, en dat heb ik gemeld. Als ik op Alexa kijkt, kan ik de huidige pagerank zien, waarmee ik nog niets weet ten aanzien van de claim van Brein. Ik heb redactioneel dus gedaan waar ik inhoudelijk achter kan staan: melding gemaakt van het feit dát Brein dat heeft gezegd.

Verwijderd

Ook zou het een mooi gebaar zijn voor de lezers die interesse hebben in deze zaken om het Landelijk Jurisprudentie Nummer (LJN) toe te voegen zodat ze de uitspraken zelf op kunnen zoeken.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:02:
Ook zou het een mooi gebaar zijn voor de lezers die interesse hebben in deze zaken om het Landelijk Jurisprudentie Nummer (LJN) toe te voegen zodat ze de uitspraken zelf op kunnen zoeken.
Dit zou ik sowieso een mooie algemene toevoeging vinden voor nieuwsberichten :) (indien van toepassing, natuurlijk).

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-10 20:49

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 17:02:
De pdf naar de uitspraak is niet voldoende? Lang niet altijd is een uitspraak al online beschikbaar op het moment dat wij er over publiceren.