Toon posts:

GoT/Tweakers onbereikbaar met @home Hengelo?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiemiddag,

ik heb een probleem. Ik kan thuis niet op tweakers.net/GoT komen sinds een paar dagen? Iemand een idee waar dat aan kan liggen? mijn kabelverbinding is van @home en ik woon in Hengelo Overijssel, surfen naar andere sites gaat wel, alleen tweakers.net /GoT / FOK! gaan niet?

ik zie dat het naar een 212 ip gedirect word, deze sites, staat ie toevallig ergens op een @home aansluiting ofzo? dat ik die niet kan bereiken?

ik hoop dat iemand een antwoord/oplossing heeft.

Bij voorbaat dank

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
mijn kabelverbinding is van @home en ik woon in Hengelo Overijssel, surfen naar andere sites gaat wel, alleen tweakers.net /GoT / FOK! gaan niet?
Gebruik je een proxy? @Home proxy's worden hier regelmatig gebanned omdat sommige mensen het idee hebben dat ze daarmee een irritant persoon ook werkelijk buiten houden en geen onschuldige mensen treffen.
staat ie toevallig ergens op een @home aansluiting ofzo? dat ik die niet kan bereiken?
Soms zou je het haast denken ja... ;) maar de site schijnt toch echt bij Vuurwerk te staan.

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

Geen problemen met @Home Hengelo hier.

Ik ben toch malle pietje niet!

• DiSiLLUSiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-01 15:01
@Home proxy zal wel weer eens gebanned zijn.

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Er is niks ge-IP-banned op het moment, alleen wat spidertjes.

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm dat is dan vaag. en Nee ik gebruik geen proxy, gewoon de standaard instellingen van @home.

Tis dus geen ban?..

vaag, ja @home is hiero wel erg bagger de laatste tijd. varierende ping 's avonds tussen de 50 en 800, die op en neer vliegt..
maar dat mag het probleem niet zijn lijkt me.

Het lijkt inderdaad wel op een ban. Ik heb het probleem al wel vaker gehad, dat ik zomaar een paar dagen/weken niet op GoT/Tweakers kan komen, en dan opeens is het weg. :?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

misschien moet je ff je DNS cache legen..

Verwijderd

Topicstarter
Oke nu zal ik ongetwijfeld wel een newbie zijn wat betreft instellingen voor kabel enzo..Maar hoe leeg ik die dns cache?
OS=win98

bij voorbaat dank

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
volgens mij een bestandje het bestandje "hosts.sam"... staat bij mij alleen niet veel bijzonders in..

Verwijderd

Topicstarter
hmm stond hier op me werk ook niet echt wat bijzonders in.. weet je zeker dat het dat filetje is?
Pagina: 1