Leuk dat je dit wilt delen, ze hebben hier bij tweakers een eigen systeem om deze te delen met de redactie : Stuur even in via de frontpage, open een artikel ( eender welk ) en selecteer rechts "Nieuwstip insturen", daarmee hou je ze even op de hoogte.SomerenV schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:27:
http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/05/25/sony-patents-way-to-interrupt-your-gaming-with-ads/
Wist niet precies waar ik het moest laten dus doe het maar even zo. Een érg vervelende manier om ingame ads te tonen al zeg ik het zelf. Het is nog maar een patent, maar het is te hopen dat het nooit in deze vorm zijn weg vindt naar onze favoriete games!![]()
Anyways, leek me wel een leuk nieuwsbericht voor Tweakers
Computers make very fast, very accurate mistakes.
Dat wist ik niet! Heb het ingestuurd via de door jou opgenoemde oplossing. Dank je!tc982 schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 15:29:
[...]
Leuk dat je dit wilt delen, ze hebben hier bij tweakers een eigen systeem om deze te delen met de redactie : Stuur even in via de frontpage, open een artikel ( eender welk ) en selecteer rechts "Nieuwstip insturen", daarmee hou je ze even op de hoogte.