AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik zou nummer 3 toch gelijk doen, desnoods doe je het niet solderen, maar met een kroonsteentje of iets dergelijks. Lekker makkelijk, en hoef je straks geen dure fan met een speciale stekker te kopen.
---RAWE CEEK!!!---
Als de pinnetjes even groot zijn, kan je die uit de stekker halen, en de nieuwe erin steken. Je kan ze met een pincet of naald uit de connector wippen.
Kabeltjes solderen is echt niet moeilijk. Vooral met dit soort dingen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Ik acht het heel onwaarschijnlijk dat ze hetzelfde formaat zijn, maar dat inderdaad ook nog iets waar ik naar ga kijken. Bedankt!Admiral Freebee schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 14:46:
Als de pinnetjes even groot zijn, kan je die uit de stekker halen, en de nieuwe erin steken. Je kan ze met een pincet of naald uit de connector wippen.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Er is in die units (heb er zelf 2) niet heel veel ruimte; het zijn de standaard GND / +12V / RPM-draadjes maar dan met een ander stekkertje. Je kunt dat o.a. controleren door het typenummer van de fan door Google te gooien, zijn eigenlijk altijd standaard fans en dus krijg je meestal mooie datasheets waarin precies staat wie/wat/waar 
Je kunt de stekker inderdaad overzetten, mooiste is de klemmetjes uit het stekkertje halen maar ook aders aan elkaar solderen en dan krimpkous erover is een optie.
Je kunt de stekker inderdaad overzetten, mooiste is de klemmetjes uit het stekkertje halen maar ook aders aan elkaar solderen en dan krimpkous erover is een optie.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Pagina: 1