Hey tweakers,
Mijn ouders gebruiken vrolijk hun iPad en genieten hier met volle plezier van.
Nu wil ik ze de optie geven om de muziek via de stereo installatie te kunne laten spelen.
Ik ben bekend met het AirPlay concept, maar ik vind de opties om dit te kunne gebruiken nogal prijzig.
Je bent al snel boven de €100,- kwijt. (Airport)
Vaders beschikt over een goeie versterker dus die zal ook niet vervangen worden.
Nu lees ik her-en-der dat het mogelijk is om via bluetooth airplay te gebruiken.
Maar wat is hiervoor een goede oplossing?
Ik kom bijvoorbeeld de BoomBoom75 tegen, maar ik kan weinig ervaringen vinden, en het apparaatje heeft zn naam niet echt mee
--Edit--
Ik zat zo in de "Airplay" hoek te zoeken, dat ik totaal mn speurtocht uit het oog ben verloren....
Even gezocht op ipad bluetooth music gezocht, en ja hoor:
Belkin Bluetooth Music Receiver
Mijn ouders gebruiken vrolijk hun iPad en genieten hier met volle plezier van.
Nu wil ik ze de optie geven om de muziek via de stereo installatie te kunne laten spelen.
Ik ben bekend met het AirPlay concept, maar ik vind de opties om dit te kunne gebruiken nogal prijzig.
Je bent al snel boven de €100,- kwijt. (Airport)
Vaders beschikt over een goeie versterker dus die zal ook niet vervangen worden.
Nu lees ik her-en-der dat het mogelijk is om via bluetooth airplay te gebruiken.
Maar wat is hiervoor een goede oplossing?
Ik kom bijvoorbeeld de BoomBoom75 tegen, maar ik kan weinig ervaringen vinden, en het apparaatje heeft zn naam niet echt mee
--Edit--

Ik zat zo in de "Airplay" hoek te zoeken, dat ik totaal mn speurtocht uit het oog ben verloren....
Even gezocht op ipad bluetooth music gezocht, en ja hoor:
Belkin Bluetooth Music Receiver
[ Voor 12% gewijzigd door Armageddon_2k op 25-05-2012 14:39 ]