SATA aansluitingen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanWees
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-03 21:44
Ik ben vrij nieuw en ga mijn eigen pc in elkaar zetten maar nou had ik een vraag over de SATA aansluitingen.
Mijn hardeschijf bus is SATA-600 en ik heb een DVD brander gekozen en die heeft een SATA-300 aansluiting. Mijn vraag is of dit uitmaakt. het gaat om deze producten :

Seagate Barracuda ST31000524AS, 1TB &
Lite-On IHAS124 Zwart

Weet niet of ik bij het goede topic zit als dit niet zo is sorry dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-07 14:55
Die zijn gewoon backwards compatible.

Zal geen problemen opleveren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:22

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Misschioen is het handig om zelf ook het een en ander uit te zoeken. Op GoT hebben we ook een subforum met betrekking tot I/O controllers en opslag media, met minimale moeite had je daar jouw antwoorden wel kiunnen vinden in de FAQ's of de bestaande topic's. Eigenlijk vindt ik de nauwelijks onder koopadvies vallen, maar onder enige basis kennis op het moment dat je zelf een Pc in elkaar wilt gaan zetten. Ik zou zeggen verdiep je er eens in. :)

Voor hardeschijfen, Optical's en I/O-controller informatie kun je hier terecht: Opslagmedia & I/O Controllers

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DvanWees
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-03 21:44
Dankjewel , zal me er wel in verdiepen want vind het interessant maar moest nu snel een pc in elkaar zetten omdat ik hem vanaf aankomende woensdag nodig was. Bedankt voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01-04 11:52
_Dune_ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:08:
Misschioen is het handig om zelf ook het een en ander uit te zoeken. Op GoT hebben we ook een subforum met betrekking tot I/O controllers en opslag media, met minimale moeite had je daar jouw antwoorden wel kiunnen vinden in de FAQ's of de bestaande topic's. Eigenlijk vindt ik de nauwelijks onder koopadvies vallen, maar onder enige basis kennis op het moment dat je zelf een Pc in elkaar wilt gaan zetten. Ik zou zeggen verdiep je er eens in. :)

Voor hardeschijfen, Optical's en I/O-controller informatie kun je hier terecht: Opslagmedia & I/O Controllers
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 441928

_Dune_ schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 13:08:

ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 624145

ik heb een paar ST31000524AS 7200.12 1Tb schijven alleen als ik ze aan sluit vind me pc ze niet dan kijk ik in apparaten beheer en krijg ik foutmelding!
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)
Er is geen stuurprogramma geïnstalleerd voor de gegevensset of het gegevenselement van het apparaat.

Klik op Stuurprogramma bijwerken om een stuurprogramma voor dit apparaat te zoeken.

maar hij kan online ook geen Stuur Progamma vinden hoe kan ik dit oplossen?

Graag Prive Bericht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-07 10:17
Dat is al helemaal geen aankoopadvies meer...

Maar zal je wel een hint geven, kijk eens op de website van je moederbord fabrikant of er daar drivers te vinden zijn.

En probeer indien mogelijk de harde schijven aan te sluiten op dezelfde controller (ze staan gegroepeerd gewoonlijk) waar je al je andere schijven op hebt aangesloten, dan heb je normaal gezien geen driver problemen.
Pagina: 1