Hallo Tweakers,
Ik ben al een tijdje aan het proberen om het Google Account te krijgen van een Android Tablet, aan de hand van deze account wil ik data nakijken in een database (welke rechten deze user heeft e.d.). Ik heb dit al geprobeerd nadat ik de GET_ACCOUNTS-permission in Android Manifest heb gezet.
Deze code geeft geen output bij mij:
De andere codes lopen gewoon vast of krijg ik überhaupt niet werkend
Misschien wel rekening mee houden dat ik nog een java noob ben
Alvast Bedankt!
ObAt
Ik ben al een tijdje aan het proberen om het Google Account te krijgen van een Android Tablet, aan de hand van deze account wil ik data nakijken in een database (welke rechten deze user heeft e.d.). Ik heb dit al geprobeerd nadat ik de GET_ACCOUNTS-permission in Android Manifest heb gezet.
Deze code geeft geen output bij mij:
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
| public void onCreate(Bundle savedInstanceState) { super.onCreate(savedInstanceState); setContentView(R.layout.main); Button testButton = (Button)findViewById(R.id.testButton); testButton.setOnClickListener(new View.OnClickListener() { public void onClick(View v) { AccountManager manager = (AccountManager) getSystemService(ACCOUNT_SERVICE); Account[] list = manager.getAccounts(); String gmail = null; for(Account account: list) { if(account.type.equalsIgnoreCase("com.google")) { gmail = account.name; Toast.makeText(getApplication(), gmail, Toast.LENGTH_LONG); break; } } } }); |
De andere codes lopen gewoon vast of krijg ik überhaupt niet werkend

Alvast Bedankt!
ObAt
Mijn dagelijkse spamdosis is te lezen op http://twitter.com/#!/ObAtG