Triple monitor op GTX560ti

Pagina: 1
Acties:

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 04-02 12:31
Ik wil graag een derde monitor aanschaffen maar ik weet niet zeker of dat wel goed gaat komen met mijn setup. Ik heb dus twee GTX560ti in SLI staan en daar heb ik op dit moment twee Samsung 2443BW's op aangesloten.

Nu zijn die monitoren helaas niet meer leverbaar dus moet ik een alternatief zoeken. Gaat het problemen opleveren als ik een monitor van een ander merk/type aansluit om een triple monitor setup te maken?

Op internet heb ik een aantal artikelen gelezen maar ben er niet veel wijzer van geworden. Ik lees allerlei zaken over sync polarity, deze zou overeen moeten komen omdat je anders problemen krijgt bij surround gamen. Waar kan ik er achter komen wat de sync polarity is? (Ik kan daar werkelijk niks over vinden)

Ik dacht aan de Dell U241M omdat deze een bezel heeft die ongeveer op de andere monitoren lijkt maar gaat dit wel werken?

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18:27

D4NG3R

kiwi

:)

EnigmaNL schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 09:26:
Gaat het problemen opleveren als ik een monitor van een ander merk/type aansluit om een triple monitor setup te maken?
Nee, maar bedenk je wel dat de kans op kleurverschil _nog_ groter kan zijn als je er een andere monitor bij zet van een ander merk of paneel type.

Let er wel op dat je je even goed inleest over welke aansluitingen je gebruiken mag bij een triple monitor setup. Ik geloof dat dit veelal DVI-D + DVI-D + DP is (Al kan je die tegenwoordig goedkoop actief converteren naar DVI-D)

[ Voor 35% gewijzigd door D4NG3R op 25-05-2012 09:32 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken