HDD kapot? misschien weet iemand nog iets???

Pagina: 1
Acties:

• cyco2437
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09-2025
ik heb dus een hardisk van 2.1 gig, het is echt een lekker vaag YOKO / Zoomie Zoomie merk. En die is nu erg vaag aan het doen. Elke keer dat je opstart gaat hij spinnen (draaien), dat hoor je, daarna probeert hij de kop te initialiseren, maar bij het rateltje van de SPIN (eigenlijk aan het einde van de ratel) slaat hij ineens af, en hoor je hem weer afremmen. Daarna probeert hij het vrolijk opnieuw, maar weet hetzelfde.

Dit doet hij 3 x achter elkaar en dan kapt ie met initialiseren. Dus een nachtje aanlaten staan en hopen dat ie weer wat doet, is toch echt tevergeefs.

Alvast heel erg bedankt. :)

Better to be pissed off than pissed on .... :)

Verwijderd

Dat is de enige raad die ik je kan geven! Hopen dat het morgen weer over is!

• cyco2437
hmm thanx,

nouja ik hoop dat er hier nog een hardisk deskundige te vinden is. Anders maakt ook niet uit, in iedergeval iedereen bedankt voor jullie aandacht.... en ik baal wel verder :( boeoeoeoe gaat 4 jaar Rechten-Studie :( (kwa aantekeningen/scripties)

Verwijderd

Probeer anders nog eens of de hdd nog op een andere comp werkt... kun je in ieder geval al je scripties er nog af kopieren...:)

• cyco2437
hehe, bedankt voor je suggestie.
maar ik heb 'm nu al in meer dan 4 pc's gehad. Op meerdere merken controllers. Maar nope, het is echt een fout in de hardisk.

Ik kan 'm wel tegen de muur gooie, maarja ik hoopte op een meer subtielere oplossing :)

Verwijderd

Tsja, dat wordt toch een andere vrees ik. Reuteltjes in harddisks is meestal einde verhaal.
Kep nog wel een 4.3 GB IBM in de aanbieding voor je, die is tenminste niet kapot te krijgen ;)
Pagina: 1