Ik heb de licenties opgeschreven van mijn kapotte pc's. Weet iemand hoe ik kan checken of het oem of echte licenties zijn? Ik ben wel een niet microsoft site tegen gekomen via google, maar ga daar deze codes niet zomaar invullen, ben bang dat ze dan ineens door iemand anders gebruikt gaan worden.
ok Als er niets op staat behalve om welke versie het gaat is het dan een echte?
Dat zou jammer zijn dan kan ik mijn pc nog niet gebruiken.
Toch maar kijken naar windows 7 pro (voor de remote desktop functie)
Toch maar kijken naar windows 7 pro (voor de remote desktop functie)
Die licenties kun je technisch meestal wel herbruiken, hoor. Zeker als het pre-installed PC's waren.
Licentietechnisch mag het natuurlijk niet
Licentietechnisch mag het natuurlijk niet
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
was het stiekem al aan het proberen, maar ze hebben allemaal van de windowsxp cd's die bij die pc hoorde en nu dus niet herkend worden.
Dat komt doordat je een OEM key probeert te gebruiken met een retail schijf.J.S. Coolen schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:22:
was het stiekem al aan het proberen, maar ze hebben allemaal van de windowsxp cd's die bij die pc hoorde en nu dus niet herkend worden.
Hier staat hoe je dat kan aanpassen;
http://www.mydigitallife....d-volume-license-channel/
Bedenk: licentie != alleen maar de code
Zoals inderdaad in geval van OEM de sticker.
Maar ik zou zeggen: bel even met Microsoft, je hebt genoeg betaalt voor de licentie. (Behalve bij OEM dan natuurlijk, dan bel je met de verkoper).
Maar ik zou zeggen: bel even met Microsoft, je hebt genoeg betaalt voor de licentie. (Behalve bij OEM dan natuurlijk, dan bel je met de verkoper).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.