Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Counterwise
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09-2019
Goedenavond iedereen,

Ik had even een korte vraag. Ik ben op zoek naar een android phone onder de 300EU, zoals in de titel staat. Ik heb een aantal mobiels bekeken. Ik krijg 200 euro en kan zelf dan nog geld bij leggen. Ik ben niet op zoek naar een abonnement. Ik had de volgende mobiels in gedachte: Alcatel OT-995, SE Xperia Neo V, SE Xperia Arc S.
Persoonlijk vind ik de Arc S een hele mooie mobiel, maar ik las op meerdere plekken dat er nogal vaak problemen waren met de internet verbinding van de Arc S. Om even tot de orde van de dag te komen: wat zijn zoal mijn beste opties voor onder de 300 euro? Ik wil een beetje een snelle telefoon, niet al te klein scherm (en ook geen sloom internet!) Ik zou heel erg dankbaar zijn als iemand mij kon helpen :)

Groetjes,

Counterwise

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:58

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

• Counterwise
Ja, heb ik gedaan, alleen ik vroeg me af of er mensen zijn met bepaalde ervaringen met bepaalde mobiels. Prestaties op papier willen nog wel eens afwijken van de werkelijke prestaties.

• AndRo555
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-11 21:56
En een Galaxy Nexus? Die is rond de 360, maar is voor die prijs onklopbaar. Pure Android, zonder skins, goede batterijduur en een fantastische community. Dat is een snelle telefoon met een groot snel, en snel internet (21mbps HSPA+)

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-11 18:35
Hoe groot beeldscherm wil je het liefst hebben? veel mensen vinden 3,5'' nog groot genoeg anderen vinden het weer veel te klein. :P
Als je naar specs kijkt is de pricewatch: Sony Xperia U (ST25i) Zwart erg netjes voor de prijs, een dual-core en hoge resolutie scherm + komende ICS update, het scherm is alleen met 3,5'' wel een stuk kleiner dan het scherm van de Arc S.

Het enige echte nadeel aan de Xperia U is het lage opslag geheugen (4GB) dat niet uitbreidbaar is denk ik, bij de andere modellen in de NXT serie is dat in ieder geval het geval.

[ Voor 25% gewijzigd door Redblader op 24-05-2012 22:30 ]

• Counterwise
360 euro gaat me net weer iets te hoog ;( Helaas.. ik probeer toch echt onder de 300 euro te blijven. Hm, die dual-core is wel heel aantrekkelijk! Alleen 3.5".. ik weet niet. Ik twijfel nu voornamelijk tussen een Neo V en een Arc S. Arc S heeft weer een 1,4 GHz processor maar hele slechte wifi verbinding, zoals ik van velen hoor. Maar de Neo V heeft een goede wifi verbinding maar slechtere processor.. Het 3.7" scherm kan voor mij nog wel denk ik. Ik denk dat ik 3.5" net iets te klein vind.. Zou het qua snelheid van de Arc S en de Neo V veel schelen?

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online
Op Vraag en Aanbod komt af en toe een Galaxy Nexus voorbij voor 300 euro of minder.
Dan heb je een high end phone voor een mid end prijsje. Zoals AndRo555 al zegt.

Anders zou ik gewoon voor de Arc S gaan. Als je hem op internet koopt en het Wifi bereik valt tegen kun je hem altijd nog zonder opgaaf van redenen binnen 7? dagen retourneren.

Zucht...

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-11 18:42
Mocht je de OT-995 overwegen, tot maandag is 'ie voor 179,- te krijgen in de Media Markt webshop (25,- korting). Is een andere prijsklasse dan de overige opties (daardoor bv. geen dualcore), maar op papier erg netjes.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Is maar 1 telefoon mogelijk. Namelijk de Sony Xperia U.

Android 2.3, best snel met zijn dualcore chip en ook een redelijk scherm. En slechts 220 euro. Veel geld voor een goede smartphone.

http://www.phonehouse.nl/...y/xperiau/#Info:PhoneInfo

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_u-4437.php

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-11 09:41

Bullet NL

Eigen Wijs

Counterwise schreef op donderdag 24 mei 2012 @ 21:23:
Goedenavond iedereen,

Ik had even een korte vraag. Ik ben op zoek naar een android phone onder de 300EU, zoals in de titel staat. Ik heb een aantal mobiels bekeken. Ik krijg 200 euro en kan zelf dan nog geld bij leggen. Ik ben niet op zoek naar een abonnement. Ik had de volgende mobiels in gedachte: Alcatel OT-995, SE Xperia Neo V, SE Xperia Arc S.
Persoonlijk vind ik de Arc S een hele mooie mobiel, maar ik las op meerdere plekken dat er nogal vaak problemen waren met de internet verbinding van de Arc S. Om even tot de orde van de dag te komen: wat zijn zoal mijn beste opties voor onder de 300 euro? Ik wil een beetje een snelle telefoon, niet al te klein scherm (en ook geen sloom internet!) Ik zou heel erg dankbaar zijn als iemand mij kon helpen :)

Groetjes,

Counterwise
Welkom op het GoT Forum, zoals bijna overal in het leven gelden hier ook een aantal regels, zo kan je in Het algemeen beleid lezen dat we elkaar op het forum altijd de groeten doen en dat dubbele berichten niet zijn toegestaan. Ik verzoek je dan ook om (nogmaals) Het algemeen beleid goed door te lezen over het hoe en wat op dit forum

MSG: Topic verplaatst naar MAA i.v.m. verkoopadvies.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
HTC Sensation voor 299, mijns inziens echt een toptelefoon voor die prijs.
Motorola Atrix, 302 euro bij Belsimpel.

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 08:36
Sigis schreef op vrijdag 25 mei 2012 @ 01:16:
HTC Sensation voor 299, mijns inziens echt een toptelefoon voor die prijs.
Waar vind je een HTC Sensation voor 299?
Ik heb hem nog niet onder de 350 gevonden.

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
GSMEindhoven heeft de HTC Sensation voor 299.
Simplyelectronics.net ook, hoewel ik niet zeker weet of de aanbieding daar nog geldt.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Dat de Arc (S) een slechte WiFi verbinding valt best mee.. Ja, vroeger met de oude firmware verbrak de verbinding vaak, maar dat is in een nieuwere firmware gewoon opgelost. Ik heb zelf in ieder geval nooit problemen met WiFi (Arc).

[ Voor 8% gewijzigd door S_Chief op 25-05-2012 11:24 ]

• Mastermind
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-11 20:20
Op focalprice.com heb je ook uitstekende budget Android telefoons.
Let op dat ze een capacitief scherm hebben. Ik heb er nu 2 uit China liggen en ze voldoen uistekend. Natuurlijk is het scherm iets minder en hebben ze een iets mindere CPU, maar als je bijvoorbeeld deze neemt, die heeft ICS, MTK6575 1GHz CPU, 512MB RAM, 4GB phone storage, en 960x540 capacitief scherm.

Met de couponcode ANDROID8OFF heb je 10% korting, en dan kom je uit op 160 euro (+mogelijk 12,50 inklaringskosten en 19% BTW).

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 20:32
Sony Xperia Sola, HTC One V?

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:49
Ik heb het nog even voor je gezocht:

http://www.gsm-eindhoven.nl/HTC.html

Of de webshop betrouwbaar is weet ik niet, dat het een goede aanbieding is wel.

Dual core, groot scherm met goede resolutie, update Android 4.0 beschikbaar.
Overigens zou ik anno 2012 ook niet meer kiezen voor een telefoon met een Single Core processor.
Niet dat die telefoons niet goedd werken, maar omdat het weinig future proof is.

[ Voor 27% gewijzigd door PCSO op 26-05-2012 23:03 ]

• Counterwise
Heel erg bedankt voor de reacties! De Sola is inderdaad een erg mooie mobiel. De One V heeft echter ook maar een single core.

Die aanbieding ziet er aantrekkelijk uit! Dan zou ik even moeten uitzoeken hoe betrouwbaar hij is! Erg mooie mobiel, die sensation.

• SteroiD
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-11 08:36
Momenteel kan je enkel toestellen gaan ophalen bij gsm-eindhoven, verzenden is (tijdelijk?) niet mogelijk. Dus als je eens in de buurt bent, kan je altijd gaan kijken.

De Sony Xperia U staat momenteel op een aantal plaatsen in België aan €199 (bij de MM krijg je er voor die prijs nog een koptelefoon bij). Voor de prijs zeker een prima toestel, zolang je tevreden bent met die 4GB niet-uitbreidbaar geheugen (toch wel zonde, voor de rest is het een leuk budgettoestel).
Pagina: 1