home cinema: blu-ray nodig?

Pagina: 1
Acties:

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:26

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik wil bij mijn nieuwe (3d) tv een homecinema set gaan aanschaffen. Een mediaspeler (die 3D kan afspelen) heb ik al.

Is het nu ook noodzakelijk dat ik een homecinemaset aanschaf die 3D aankan, dus vaak de versies met blu-ray? Of staat dit los van elkaar?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:26
Wil je alles via je receiver/versterker laten lopen? Dan is dat inderdaad wel handig, anders nee.

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-02 09:52
3d via een receiver dan hoeft dat ding toch alleen maar over HDMI 1.4 te beschikken of snap ik het weer eens niet? :?

En als je je media al in 3d afspeelt via je huidige mediaspeler, waarom zou je dan een losse bluray moeten kopen?

Koop een receiver en boxen en klaar is je homecinema zou ik haast zeggen.

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:00

DjVe

Hatsaflats!

Vosss ik denk dat greatgonzo dat ook bedoeld :) Vrijwel elke receiver is tegenwoordig wel 3d ready :)

Grrmmmblll...iets met lezen....

Greatgonzo, je hoeft geen blurayspeler aan te schaffen als je die niet gaat gebruiken natuurlijk. Ik denk dat je beter kan gaan voor een losse receiver en een set speakers. In elke prijsklasse is wel iets te vinden. Het voordeel van een losse receiver zijn de mogelijkheden qua gebruik en aansluitingen. Dit is met kant en klare setjes vaak wel anders.

Wat een goed voorbeeld is:

Pioneer VSX421 á €200
Teufel Consono 35 á €300

Als het qua receiver kleiner moet pak je een Pioneer vsxs300 á €300.

Maar er zijn legio mogelijkheden!

[ Voor 74% gewijzigd door DjVe op 25-05-2012 09:23 ]