Sinds enkele weken gebruik ik Remote Desktop om de server hier in huis te beheren. Dit is een handige manier om het toestel te beheren. Echter valt 1 ding wel tegen. Regelmatig valt Remote Desktop uit. Zonder enige reden loopt het program vast. Als ik opnieuw verbinding wilt maken, blijkt de server niet meer verbonden te zijn met het netwerk. Ik heb eveneens een netwerkmap waarmee in de server kan raadplegen. Die wordt eveneens ontoegankelijk. Terwijl de server wel degelijk verbonden is. Als ik even de stroom afzet van de server en terug opzet werkt Remote Desktop weer.
Weet iemand waarom Remote Desktop dit doet? Ik weet dat ik niet al te veel informatie geef, maar dit is voor mij ook zeer verwarrend.
Indien iemand een beter alternatief heeft voor Remote Desktop mag je dit altijd laten weten.
Weet iemand waarom Remote Desktop dit doet? Ik weet dat ik niet al te veel informatie geef, maar dit is voor mij ook zeer verwarrend.
Indien iemand een beter alternatief heeft voor Remote Desktop mag je dit altijd laten weten.